کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قالیباف: مگر پياده‌رو حمام زنانه و مردانه است كه ديوار بكشيم


کد خبر : ۳۶۰۳۲چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱:۲۹۱۱۱۲ بازدید

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بیکاری و اشتغال مهمترین مشکل کشور است و همه باید برای ایجاد اشتغال و مبارزه با گرانی و محرومیت زدایی تلاش کنیم.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بیکاری و اشتغال مهمترین مشکل کشور است و همه باید برای ایجاد اشتغال و مبارزه با گرانی و محرومیت زدایی تلاش کنیم.

محمد باقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در همایش گروه‌های جهادی که عصر امروز (چهارشنبه 20اردیبهشت) در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد، اظهار داشت: بسیار خوشحالم در جمع پرنشاط و شاداب جوانان انقلابی و با ارزش هستم، یکایک شما مایه افتخار هستید.

وی افزود: خوشحالم اگر امیدی در پیش داریم این امید بعد از خداوند تبارک و تعالی، به یکایک شما جوانان انقلابی و جهادی است. جهادی ها افرادی بابصیرت هستند که در هر مقطعی برای این میهن اسلامی مشکلی ایجاد شود، خارج از سیستم‌های اداری و بصورت دواطلب پا به عرصه می‌گذارند و دغدغه مردم را بر طرف می‌کنند.

قالیباف تأکید کرد: امروز که ما در کشور بحران اقتصادی داریم و متاسفانه محرومین و مستضعفین مورد بی‌مهری قرار گرفتند، شما جوانان با بصیرت داوطلبانه قبول کردید و امید مستضعفین هستید. بیکاری و اشتغال مهمترین مشکل کشور است و همه باید برای ایجاد اشتغال و مبارزه با گرانی و محرومیت زدایی تلاش کنیم.

کاندیدای انتخایات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های جوانان جهادی و پر اخلاص، این است که هرگز به حاشیه رانده نمی‌شوند و در متن کار باقی می‌مانند، گفت: امروز کشور نیازمند جهاد ضد دروغ است. مگر پیاده رو حمام زنانه است که دیوار بکشید؟ حرفهایی بزنید که در خلوت خودتان، به خودتان نخندید و به فهم و شعور این ملت توهین نکنید. اجازه دهید مردم از شما انتقاد و سوال کنند. چرا عصبانی می‌شوید و حاشا می‌کنید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها