کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تیگو7 با قیمتی بین 130 تا 140 میلیون تومان بزودی در بازار ایران


کد خبر : ۳۵۹۹۲سه شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰:۱۲۱۳۹۰۹ بازدید

چری تیگو7 محصولی است که در فضای مجازی مقالات متعدد در باره آن نگاشته شده است و همچنین امکان تست رانندگی آن برای خبرنگاران ...
تیگو7 با قیمتی بین 130 تا 140 میلیون تومان بزودی در بازار ایرانتیگو7 با قیمتی بین 130 تا 140 میلیون تومان بزودی در بازار ایران

چری تیگو7 محصولی است که در فضای مجازی مقالات متعدد در باره آن نگاشته شده است و همچنین امکان تست رانندگی آن برای خبرنگاران همزمان با نمایشگاه خودرو شانگهای مهیا گردید، می توان این خودرو را جزو خودروهای پر هیاهو و جذابی دانست که چشم بسیاری به دنبال عرضه آن به بازار میباشد.

با این حال شرکت مدیران خودرو بنا به گفته و عده مدیر عامل این شرکت ( آقای ژانگ گوبین) قصد دارد تا در چند ماه آینده موفق ترین و پر فروش ترین محصول چری را که معرفی کننده سبک جدید طراحی و مهندسی این شرکت میباشد را راهی بازار نماید.

تیگو7 که برند جایزه طراحی از کشور ژاپن میباشد و همچنین چری بیشترین  بهره را از تیم مهندسی اروپایی-آمریکایی خود در تولید این محصول برده و به همین علت تیگو7 در بازار پر رقابت چین یکی از موفق ترین خودروهای شاسی بلند بوده و به فروش ماهانه بیش از 10000 دستگاه دست یافته است.

تیگو7 دارای لیست بلند بالایی از تجهیزات ایمنی مانند انواع سیستم‌های پایداری و ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای در کنار امکانات رفاهی چون دوربین 360 و سقف پاناروما می‌باشد و احتمالا بر طبق گفته مسئولا‌ن‌ مدیران‌خودرو این محصول در محدوده قیمت 130 تا 140 میلیون تومان قرار خواهد گرفت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها