کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سازمان هواپیمایی، ایرتور و آتا را نقره داغ کرد


کد خبر : ۳۵۷۸۲سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳:۳۸۳۸۵۹ بازدید

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از برخورد با دو شرکت هواپیمایی ایران ایرتور و آتا به علت ضعف برنامه‌ریزی خبر داد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمای کشوری‌، رضا جعفرزاده اظهار داشت: سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی ایران ایرتور را به تجدید نظر در برنامه‌ پروازی خود به مقاصد خارجی و کاهش تاخیرات، ملزم کرد.

جعفرزاده افزود: به علت بروز مشکلات در برقراری به‌موقع پروازها و بروز تاخیرات متعدد در اسفندماه 95 و ایام نوروز 96 که منجر به نارضایتی مسافران شد برخی از مجوزهای خارجی ایرتور شرکت لغو شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری همچنین با اخطاری شرکت هواپیمایی آتا را به بازنگری در برنامه‌ریزی و بخش بازرگانی آن شرکت ملزم کرد.

وی افزود: با توجه به ضعف عملکرد ‌شرکت آتا در حوزه برنامه‌ریزی و بازرگانی و اعمال اقداماتی از قبیل فروش بلیت مازاد، برنامه‌ریزی پرواز بدون در نظر گرفتن ظرفیت ناوگان و عدم سرویس‌دهی به‌موقع در فرودگاه که منجر به نارضایتی مسافران و فرودگاه شده است، مقرر شد مدیران بخش‌های مذکور هرچه سریع‌تر نسبت به بازنگری در برنامه‌ریزی پروازی و نحوه فروش خود اقدام لازم به عمل آوردند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: با مشاهده هرگونه تعلل شرکت‌های هواپیمایی به توصیه‌ها‌ این سازمان، نسبت به مجوز فعالیت آنها تجدید نظر خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها