کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تنها شهر بی‌قانون در پیش‌فروش ساختمان


کد خبر : ۳۵۷۶۳سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷:۱۴۱۷۹۴ بازدید

مشاور حقوقی وزیر راه وشهرسازی با انتقاد از عدم اجرای قانون پیش‌فروش ساختمان در پایتخت، اعلام کرد:شهر تهران تنها شهری است که قانون ...

مشاور حقوقی وزیر راه وشهرسازی با انتقاد از عدم اجرای قانون پیش‌فروش ساختمان در پایتخت، اعلام کرد:شهر تهران تنها شهری است که قانون پیش‌فروش ساختمان در آن اجرا نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی، حسین معصوم با گلایه از شهرداری تهران به دلیل غفلت در صدور شناسنامه فنی ساختمان به‌عنوان یکی از پیش‌شرط‌های اجرای قانون پیش‌فروش گفت: دستورالعمل صدور مجوز انتشار آگهی پیش‌فروش و شناسنامه فنی ساختمان صادر و ابلاغ شده است و این قانون در کل کشور اجرا می‌شود، اما در تهران به دلیل اینکه شناسنامه فنی از سوی شهرداری صادر نمی‌شود این قانون مسکوت مانده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، اجرای قانون پیش‌فروش ساختمان سال گذشته درحالی از سوی اداره کل راه وشهرسازی استان تهران در پایتخت ابلاغ شد که با همکاری رسانه‌ها انتشار هرگونه آگهی پیش‌فروش بدون مجوز قانونی ممنوع و از آگهی‌نامه‌های مطبوعاتی حذف شد.این در حالی است که روز گذشته مشاور حقوقی وزیر راه‌وشهرسازی از عدم اجرای قانون در نتیجه عدم همکاری شهرداری تهران برای صدور شناسنامه فنی که یکی از ابزارهای اصلی اجرای این قانون است گلایه کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها