کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جریمه پوما در چین به علت نقض آرم یک شرکت محلی


کد خبر : ۳۵۵۶۸یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹:۳۳۲۶۵۰ بازدید

دادگاهی در شانگهای، شرکت ورزشی آلمانی پوما را به پرداخت 2.9 میلیون یوان (421340 $) به دلیل استفاده از آرم سر بز که نماد یک شرکت چینی ...
جریمه پوما در چین به علت نقض آرم یک شرکت محلیجریمه پوما در چین به علت نقض آرم یک شرکت محلی

دادگاهی در شانگهای، شرکت ورزشی آلمانی پوما را به پرداخت 2.9 میلیون یوان (421340 $) به دلیل استفاده از آرم سر بز که نماد یک شرکت چینی تولید پشم می باشد، محکوم کرده است.

به گزارش Russia Today، دادگاه چین پوما را به دلیل استفاده از نماد سر بز در کفش ها و گرمکن های تولیدی این شرکت، محکوم کرد. دادگاه خاطر نشان کرد، در ماه مارچ 2014، شرکت چینی تولید پشم که قدمتی 90 ساله دارد، لوگوی خود را ثبت کرده است.

لوگوی این شرکت از شخصیت های هیروگلیف چینی باستان نشئت گرفته و تنها تفاوت بین نماد دو شرکت در اندازه آرم ثبت شده آن ها می باشد.

پوما منکر اتهامات شد و اذعان کرد، آن ها فقط از شخصیت های هیروگلیف استفاده کرده اند که ممکن است هر شرکت دیگری از این نماد استفاده کند.

دادگاه با این حال، اصرار داشت که شرکت پوما در تولیدات امسال خود که به نام "بُز پوما" می باشد با عث گمراهی مشتریان شده است.

تحقیقات حاکی از این است که فروش امسال سری بز پوما هیچ ارتباطی به شهرت شرکت چینی نداشته و این غول ورزشی نزدیک به 6 میلیون یوان از سری سال بز، فروخته است. با این حال پوما متهم به پرداخت نیمی از درآمد خود به عنوان غرامت می باشد.

موارد مشابه علائم تجاری هر ساله در چین اتفاق می افتد. در ماه دسامبر، دادگاهی در چین، به شکایت ستاره آمریکایی بسکتبال، مایکل جردن رسیدگی کرد.

این دادگاه از شرکت محلی تولیدات ورزشی Qiaodan خواست تا از حروف چینی که شبیه نام Jordan هستند استفاده نکند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها