کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کورسوی امید برای بازگشت بانک صادرات به بورس


کد خبر : ۳۵۵۰۵شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸:۲۷۱۲۰۸ بازدید

پس از غیبتی طولانی زمزمه‌های بازگشت بانک صادرات به بورس در پی انتشار اطلاعات مربوط به گزارش حسابرسی اولین درآمد 96 شنیده می‌شود.

پس از غیبتی طولانی زمزمه‌های بازگشت بانک صادرات به بورس در پی انتشار اطلاعات مربوط به گزارش حسابرسی اولین درآمد 96 شنیده می‌شود.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از تسنیم؛ در اواخر تیرماه امسال بود که بانک صادرات به همراه همگروهی ‌هایش از جمله بانک ملت و تجارت، تالار شیشه‌ای را برای برگزاری مجمع عمومی ترک کردند؛ غافل از این که غیب آنها در بورس طولانی می‌شود و بازگشت‌شان هم پرحاشیه و همراه با افت شدید خواهد شد.

البته گویا بانک صادرات برخلاف دیگر بانکها روی بازگشت به بورس را ندارد، چرا که همقطارانش از جمله بانک ملت و تجارت هر چند با افت شدید سهام، اما سرانجام در هفته‌های پایانی پارسال به بورس بازگشتند و این روزها بانک صادرات بدور از تالار شیشه‌ای و بی‌توجه به دلواپسی سهامدارانش کماکان غایب بزرگ گروه بانکی در بورس است؛ غیبتی طولانی که چندی پیش موجب شد زمزمه‌های مبنی بر اخراج این بانک از بورس بر سر زبانها بیفتد.

با وجود این اما تازگی‌ها خبر آمده که بانک صادرات با انتشار گزارش حسابرس درباره اولین درآمد هر سهم مالی، آماده بازگشت به تابلوی معاملات پس از این همه مدت غیبت شده است و مسئولان اداره نظارت بر ناشران بورسی هم اعلام کرده‌اند با توجه به تکمیل اطلاعات و توضیحات مدیرعامل این بانک، نماد معاملاتی بانک صادرات پس از بررسیهای لازم، قطعا در هفته جاری به بورس بازخواهد گشت.

بر این اساس باید منتظر ماند و دید آیا وعده بازگشت این بانک به بورس این بار عملی خواهد شد، یا این که کورسوی امید برای بازگشت بانک صادرات به تالار شیشه‌ای خاموش می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها