کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

موافقت با تعطیلات 2 روزه


کد خبر : ۳۵۴۸۲شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰:۲۰۲۳۴۳۳ بازدید

معاون رئیس‌جمهور از موافقت دولت با اجرای طرح تعطیلات 2 روزه آخر هفته خبر داد و اعلام کرد: اجرای این طرح می‌تواند برای رونق گردشگری ...

معاون رئیس‌جمهور از موافقت دولت با اجرای طرح تعطیلات 2 روزه آخر هفته خبر داد و اعلام کرد: اجرای این طرح می‌تواند برای رونق گردشگری ایران آثار مثبتی به همراه داشته باشد.

زهرا احمدی‌پور با اشاره به اینکه سازمان میراث‌فرهنگی و محیط‌زیست به‌دنبال متوازن‌سازی سفر هستند و از چنین طرحی حمایت می‌کنند، از بررسی توزیع تعطیلات در کمیسیون‌های دولت خبر داد. وی معتقد است این طرح می‌تواند برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری کشور فضای بهتری ایجاد کند و گام بزرگی در راستای بهره‌مندی این صنعت در کشور باشد.

معاون رئیس‌جمهوری در جمع فعالان گردشگری در فارس به طرح مربوط به تعطیلات آخر هفته پرداخت و با اشاره به اثرگذاری این طرح بر گردشگری کشور، گفت: «همه وجوه دولت با اجرای طرح تعطیلات آخر هفته موافق‌اند. با اجرای این طرح می‌توانیم به رونق گردشگری منطقه‌ای امیدوار باشیم.»

به گزارش «ایسنا» زهرا احمدی‌پور همچنین با اشاره به طرح تعطیلات زمستانی و توجیه آن اضافه کرد: «متوازن‌سازی زمان سفر یکی از طرح‌هایی است که سازمان میراث‌فرهنگی و سازمان محیط‌زیست دنبال می‌کنند. در این باره ما طرح سه هفته تعطیلات زمستانی را پیشنهاد کرده‌ایم که با توجه به آلودگی هوا در این فصل بیش‌ازپیش به آن توجه شده است.» وی خاطرنشان کرد: «این طرح اکنون در کمیسیون‌های دولت درحال بررسی است و می‌تواند گام بزرگی در راه استفاده از ظرفیت‌های گردشگری کشور باشد.»



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها