کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از چند نوکیای اندرویدی در هفته آینده


کد خبر : ۳۵۴۴دوشنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۸:۰۵۳۳۰۸ بازدید

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که نوکیا قصد دارد پایان ماه جاری میلادی در کنگره جهانی تلفن‌همراه(MWC 2014) از انواع گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود رونمایی کند.
رونمایی از چند نوکیای اندرویدی در هفته آیندهرونمایی از چند نوکیای اندرویدی در هفته آینده

 این گوشی‌ها در سری محصولات معمولی طبقه‌بندی می‌شوند و در حالی که هسته مرکزی تمامی آن‌ها را سیستم‌عامل اندروید تشکیل می‌دهد، شرکت نوکیا قصد دارد ابزارها و خدمات ویژه خود از جمله جست‌وجوگر Bing، نقشه الکترونیکی Here و سرویس ارتباطی Skype MSN را به این پلتفورم اضافه کند.

گوشی‌های هوشمند اندرویدی هم‌اکنون بیش از 80 درصد بازار جهانی گوشی‌ها را در اختیار دارند و سهم ویندوز فون از آن به کمتر از 4 درصد می‌رسد. بر این اساس می‌توان گفت نوکیا راه دیگری پیش‌روی خود نمی‌بیند تا عرضه مدل‌های مختلف گوشی‌های اندرویدی بتواند کاربران بیشتری را به سمت محصولات مبتنی بر ویندوز فون بکشاند.

در سال 2013 میلادی در مجموع 22 میلیون دستگاه گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون راهی بازار جهانی شد که 30 میلیون دستگاه از آن‌ها را شرکت نوکیا ساخته بود.همچنین شایعاتی منتشر شده است که بر اساس آن گفته می‌شود شرکت مایکروسافت قصد تولید نسل جدید گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز با قابلیت پشتیبانی از فروشگاه اینترنتی Google Play را دارد تا از این طریق فروشگاه اینترنتی Windows Phone Store خود را تقویت کند.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها