کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت جهانی طلا امروز دوشنبه به 1290 دلار رسید


کد خبر : ۳۵۳۰۵دوشنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹:۳۹۸۶۰ بازدید

به دنبال تشدید ریسک های سیاسی در جهان قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز دوشنبه به روند صعودی خود ادامه داده است.

قیمت طلا امروز دوشنبه نیز تحت تاثیر کاهش ارزش دلار آمریکا و افزایش تنش های سیاسی بین المللی با افزایش نسبی روبرو شد و به بالاترین سطح در 5 ماه اخیر رسیده است. بر اساس این گزارش تشدید تنش ها در شبه جزیره کره تاثیر زیادی بر افزایش قیمت جهانی طلا داشته است. قیمت هر اونس طلا در بازارهای بین المللی با 0.3 درصد رشد به 1290 دلار رسیده است. 

به گزارش ایران‌جیب به نقل از سایت طلا، قیمت طلا طی هفته گذشته نیز با رشد 2.5 درصدی روبرو شد که این بهترین عملکرد قیمت طلا از ژوئن سال گذشته بوده است.

اچ آر مک مستر مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ تاکید کرد: ایالات متحده، متحدانش و چین در حال همکاری برای بررسی گزینه های مختلف پاسخ دادن به آزمایش موشکی اخیر کره شمالی هستند.

وی افزود: آمریکا به دنبال یک اجماع بین المللی برای اقدام علیه کره شمالی است. ما در حال همکاری با متحدان و شرکای مان و رهبری چین هستیم تا گزینه های مختلفی را علیه کره شمالی، توسعه دهیم.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه پیروزی در همه پرسی اصلاح قانون اساسی را اعلام کرده است. البته مخالفان اعلام کرده اند که این همه پرسی همراه با تخلفات و قانون شکنی هایی همراه بوده و به نتیجه این همه پرسی اعتراض خواهند کرد.

ارزش دلار آمریکا در برابر ین ژاپن به پایین ترین سطح خود در 5 ماه اخیر رسیده است.

تازه ترین آمارهای اقتصادی آمریکا نشان می دهد که تعداد مدعیان دریافت بیمه بیکاری طی هفته گذشته با کاهش روبرو شده است.

وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد، مصرف کنندگان طی ماه مارس نسبت به فوریه هزینه های کمتری را انجام داده اند و این مساله نگران کننده است.

بر اساس این گزارش میزان خرده فروشی در اقتصاد آمریکا در ماه مارس با افت 0.2 درصدی روبرو شده است، این رقم در ماه فوریه با رشد 0.1 درصدی همراه شده بود.

میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر با 0.77 درصد افزایش به بیش از 848 تن رسیده است. به نظر می رسد انتشار آمارهای اقتصادی آمریکا و منطقه یورو طی ساعات آینده تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها