کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قالیباف: رییس‌جمهور شوم 5 میلیون شغل ایجاد می‌کنم


کد خبر : ۳۵۲۴۵شنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴:۴۸۶۱۴۵ بازدید

تبلیغات انتخاباتی آقای شهردار تهران نیامده آغاز شد ...
قالیباف: رییس‌جمهور شوم 5 میلیون شغل ایجاد می‌کنمقالیباف: رییس‌جمهور شوم 5 میلیون شغل ایجاد می‌کنم

شهردار تهران گفت: امروز من متعهد می‌شوم و با توکل به خداوند منان و به پشتوانه شما دولت مردم را تشکیل می‌دهم و در دوره چهار ساله با انقلاب اقتصادی درآمد کشور را به دو و نیم برابر افزایش، ۵ میلیون شغل ایجاد کرده و نظام مالیایتی را به نفع ۹۶ درصد مردم تغییر دهم.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از ایلنا، محمدباقر قالیباف پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: به مردم شهید پرور آذربایجان شرقی و غربی به خاطر جان باختگان تعدادی از افراد و شهروندان مان به دلیل سیل عرض تسلیت دارم.

او افزود: روزهای سرنوشت اردیبهشت ۹۶ زمان یک انتخاب تاریخی است چراکه قرار است تصمیمی برای امروز خود و آینده فرزندان‌مان بگیریم. یا رئیس‌جمهور فعلی مسیر کنونی را ادامه می‌دهد یا تغییر اساسی ایجاد خواهیم کرد. وضع موجود حاصل مدیریتی است که برداشت دقیقی از شرایط ندارد لذا برای کسب رای وعده ۱۰۰ روزه می‌دهد و بعد از چهار سال از روی بی‌صداقتی آن وعده‌ها را انکار می‌کند حال می‌توان به دیگر وعده‌های او اعتماد کرد.

قالیباف گفت: آقای روحانی از بهتر شدن وضعیت اقتصادی می‌گوید اما اگر ایشان پایش را از اتاقش بیشتر بردارد و به میان مردم برود برایش روشن می‌شود تنها ۴ درصد جامعه از وضع موجود رضایت دارند و تصویر روشن‌تری برایش ایجاد می‌شود. مردم از تعطیلی بنگاه‌ها و کارگاه‌ها و بیکاری کارگران ناراضی هستند. اگر روحانی در میان مردم بود می‌دید افراد از بیکاری جوانان‌شان رنج می‌کشند و پدران ساعت‌ها کار می‌کنند.

شهردار تهران تاکید کرد: اگر او در میان مردم بود بجای آمارهای کاغذی از مردم  می‌شنید که چقدر شعار وعده و حرف. من در میان شما هستم و می‌بینم که از شعار خسته شده‌اید. فرصت چهار ساله مشکلات را حل نمی‌کند و در صورت تکرار این تجربه نباید انتظار تغییر ملموسی داشت. حرف کافی و چهار سال کافی است. اگر اینجا بودید این سوال را از من می‌پرسیدید که قبلی‌ها این حرف را زندند و روی چه حسابی به حرفت اعتماد کنیم. پاسخ من این است که قالیباف این حرف‌ها را می‌زند و او را کاملا با ضعف‌ها و قوت‌ها می‌شناسید. اگر می‌توانید به قالیباف اعتماد کنید چون از پشت میز مدیریت نکرده و در وسط میدان بوده و همانند مسئولیت‌های قبلی برنامه عملیاتی و متکی بر ظرفیت‌های بزرگ داخلی دارد. می ‌وانید به او اعتماد کنید چون تیم توانمند و پر انرژی دارد و با تجربه کشور را اداره می‌کند .

او گفت: قالیباف خطا هم دارد ولی او این اعتقاد را دارد که حرفی بزن که بتوانی عمل کنی و سابقه نشان داده به حرفهایش عمل کرده است . امروز من متعهد می‌شوم و با توکل به خداوند منان و به پشتوانه شما دولت مردم را تشکیل می‌دهم و در دوره چهار ساله با انقلاب اقتصادی درآمد کشور را به دو و نیم برابر افزایش، ۵ میلیون شغل ایجاد کرده و نظام مالیایتی را به نفع ۹۶ درصد مردم تغییر دهم. از همه مهم‌تر برنامه مدون و دقیق برای حل مشکلات فوری اقشار کم درآمد اجرا خواهم کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها