کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تماشای سیل در آذرشهر فاجعه آفرید / فیلم


کد خبر : ۳۵۲۱۱شنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸:۴۶۱۰۵۶۹ بازدید

رئیس جمعیت هلال احمر آذرشهر با اشاره به تجمع تعدادی از خودروها در زیر پل غله زار آذرشهر برای تماشای سیل، گفت: متاسفانه هنوز تعداد خودروها و ...

رئیس جمعیت هلال احمر آذرشهر با اشاره به تجمع تعدادی از خودروها در زیر پل غله زار آذرشهر برای تماشای سیل، گفت: متاسفانه هنوز تعداد خودروها و سرنشینان مشخص نیست.

عظیم نظری با اشاره به تجمع تعدادی از خودروها در زیر پل غله زار آذرشهر برای تماشای سیل، اظهار داشت: متاسفانه هنوز تعداد خودروها و سرنشینان مشخص نیست.

وی با بیان اینکه سه اکیپ برای جست‌وجوی مفقودان در حال تلاش هستند، افزود: تاکنون تنها یک خودروی پژو با 3 سرنشین کشته شده یافته ایم که تلاش برای یافتن باقیمانده مفقودان ادامه دارد.

یدالله اللهیاری فرماندار آذرشهر هم در گفت‌وگو با تسنیم در آذرشهر در پاسخ به تعداد خودروهای مفقود شده در سیل آذرشهر، گفت: متاسفانه بحران بی سابقه ای با این اتفاق پدید آمده که هنوز تعداد خودروها و افراد سرنشین این خودروها مشخص نیست و در حال جست‌وجو هستیم.

بر اساس اعلام شاهدان عینی بیش از 5 خودرو با سرنشینانش در حال تماشای سیل بودن که به یکباره موج دیگری از سیل آنها را غافلگیر کرده و با خود برد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها