کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آتش کروز دامن خودروسازان را خواهد گرفت


کد خبر : ۳۵۱۹۵جمعه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳:۵۱۱۲۲۷۴ بازدید

رضا رضایی رییس انجمن قطعه سازان گفت: خسارت ناشی از آتش سوزی شرکت قطعه سازی کروز سنگین است اما آنچه که در حال حاضر اهمیت ...
آتش کروز دامن خودروسازان را خواهد گرفتآتش کروز دامن خودروسازان را خواهد گرفت

رضا رضایی رییس انجمن قطعه سازان گفت: خسارت ناشی از آتش سوزی شرکت قطعه سازی کروز سنگین است اما آنچه که در حال حاضر اهمیت دارد این است که این شرکت یکی از مهمترین تولید کننده های قطعه برای ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو در سال های گذشته بوده است.

وی در ادامه افزود: احتمال دارد که در پی این حادثه تا چند روز شرکت های خودروسازی، خودروهای خود را به صورت ناقص تولید کرده و در پارکینگ نگهداری کنند تا قطعات مورد نیاز توسط خط تولیدهای دیگر این شرکت و یا توسط سایر شرکت های قطعه سازی کشور تولید شود.
 
رییس انجمن قطعه سازان تصریح کرد: ساختمان این شرکت قطعه سازی ،5هزار متر در دو طبقه بود و تعداد زیادی از قطعه سازان دیگر کشور نیز به دلیل محدودیت جا مجبور به افزایش ظرفیت خط تولید در طبقات بالاتر می شوند.
 
وی با بیان اینکه این شرکت قطعه سازی بیمه نبوده است، اذعان داشت: به طور حتم با توجه به ظرفیت بالای این شرکت قطعه سازی، با مشکل ورشکستگی روبرو نخواهد شد اما وقفه ای در کار تولید قطعات شرکت های ایران خودرو و سایپا ایجاد می شود.
 
رضایی در پایان تاکید کرد: به دلیل محدودیت های قانونی که در کشورما وجود دارد ،قطعه سازان نمی توانند به راحتی سورسهای ذخیره داشته باشند و وقوع اتفاقاتی همچون آتش سوزی دیشب می تواند موجب به تعویق افتادن اهداف خودروسازان در تعداد و کیفیت خودروهای تولیدی شود. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها