کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گوجه سبز با قیمت‌کیلویی 100 هزار تومان به بازار آمد


کد خبر : ۳۵۱۴۰چهارشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷:۰۳۶۰۸۴ بازدید

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار با اشاره به ورود گوجه‌سبز نوبرانه به بازار مصرف گفت: هر کیلوگرم از این محصول با توجه به کیفیت آن به ...

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار  با اشاره به ورود گوجه‌سبز نوبرانه به  بازار مصرف گفت: هر کیلوگرم از این محصول با توجه به کیفیت آن به قیمت ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در میادین مرکزی میوه و تره بازار به فروش می‌رسد.

حسین مهاجران در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: گوجه‌سبز نوبرانه به بازار آمده است و هر کیلوگرم از این محصول در میادین مرکزی میوه  تره‌بار تهران 50 تا 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی افزود: این گوجه‌سبزها تولید قصر شیرین و سر پل ذهاب کرمانشاه است که به صورت نوبرانه به بازار آمده است اما قیمت این محصولات طی روزهای آینده کاهش می‌یابد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار ادامه داد: سیب در بازار به قیمت بالایی به فروش می‌رسد به‌طوری‌که هر کیلوگرم سیب قرمز 7 هزار و 500 تومان و سیب سفید 6 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی تصریح کرد: قیمت پرتقال در میادین مرکزی میوه و تره‌بار تغییری نداشته است به طوری که هر کیلوگرم از این محصول 3 تا 7 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بنابراین گزارش قیمت‌های ارائه‌شده توسط رئیس اتحادیه میوه‌فروشان میوه و تره‌بار تهران مربوط به میادین مرکزی میوه و تره‌بار است که ممکن است نرخ این محصولات در سطح شهر متفاوت باشد.

قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران کمتر از این ارقام است به طوری که هر کیلوگرم سیب سفید و قرمز در این مراکز حدود 3 هزار و 500 تومان فروش می‌رسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها