کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت طلا تا پایان امسال چقدر خواهد شد؟


کد خبر : ۳۴۷۶پنجشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۵:۵۴۷۶۹۴ بازدید

موسسه تحقیقاتی سیتی فیوچرز پیش بینی کرد، در صورت ادامه روند کنونی قیمت جهانی طلا تا پایان امسال به بیش از ۱۴۰۰ دلار خواهد رسید.

قیمت طلا روز گذشته به بالاترین حد خود در مقایسه با میانگین ۱۰۰ روز اخیر رسیده است. قیمت طلا پس از کاهش ۲۸ درصدی در سال ۲۰۱۳ میلادی از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷.۳ درصد افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش اظهارات روز گذشته جانت یلن رئیس جدید فدرال رزرو آمریکا در خصوص لزوم اجرای سیاست های محرک پولی تا کاهش نرخ بیکاری و بهبود وضعیت بازار کار و اشتغال تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی طلا به تدریج در حال جذب نظر مساعد سرمایه گذاران بین المللی است و این مساله تاثیر زیادی بر افزایش مجدد قیمت آن داشته است.

جورج گرو کارشناس ارشد موسسه سیتی فیوچرز پیش بینی کرد، در صورت افزایش حجم مبادلات در بازارهای جهانی قیمت طلا تا پایان امسال به بیش از ۱۴۰۰ دلار خواهد رسید. با بازگشت تعداد زیادی از سرمایه گذاران به بازار طلا و افزایش تقاضا برای خرید قیمت این فلز زرد بار دیگر با افزایش روبرو شده و تا پایان امسال به مرز ۱۴۰۰ دلار خواهد رسید. این در شرایطی است که قیمت طلا هنوز در برابر سطح ۱۳۰۰ دلاری به شدت مقاومت می کند.

قیمت طلا از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۲ میلادی بیش از ۵۰۰ درصد رشد داشته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها