کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ستاد تنظیم بازار قیمت پرتقال ترکیه‌ای را 400 تومان بالا برد


کد خبر : ۳۴۵۵۱چهارشنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹:۳۶۲۳۴۹ بازدید

نایب رئیس اتحادیه میوه‌وسبزیجات گفت: امروز به یکباره ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی، قیمت عمده هر کیلو پرتقال ترکیه ای را 3400 تومان اعلام کرده و ...
ستاد تنظیم بازار قیمت پرتقال ترکیه‌ای را 400 تومان بالا بردستاد تنظیم بازار قیمت پرتقال ترکیه‌ای را 400 تومان بالا برد

نایب رئیس اتحادیه میوه‌وسبزیجات گفت: امروز به یکباره ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی، قیمت عمده هر کیلو پرتقال ترکیه ای را 3400 تومان اعلام کرده و مغازه داران نیز 3900 تومان به مردم می فروشند.

از شب گذشته به طور ناگهانی و بدون اطلاع اتحادیه میوه و سبزیجات، 400 تومان به قیمت عمده فروشی پرتقال های وارداتی اضافه شده است.

اسدالله کارگر نایب رییس اتحادیه میوه و سبزیجات به خبرنگار تسنیم گفت: روز گذشته قیمت هر کیلو پرتقال مصری در میدان مرکزی میوه‌وتره‌بار سه هزار تومان بود و در سطح شهر سه هزار و 500 به مردم عرضه می شد.

وی اضافه کرد: امروز به یکباره ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی، قیمت عمده هر کیلو پرتقال ترکیه‌ای را سه هزار و 400 اعلام کرده و مغازه‌داران نیز سه هزار و 900 تومان به مردم می فروشند.

کارگر ادامه داد: اتحادیه میوه سبزیجات اگر بخواهد طبق قانون عمل کند باید 35 درصد به قیمت عمده اضافه کند اما برای اینکه در شب عید به دولت و مردم کمک شود، سود مغازه‌داران به 10 درصد هم نمی رسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها