کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

میدان‌داری پرتقال‌ مصری در بازار شب عید + قیمت


کد خبر : ۳۴۵۱۹سه شنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲:۱۳۳۶۹۸ بازدید

در شرایطی که با سرمازدگی بخشی از پرتقال‌های شمال کشور، قیمت و کیفیت این محصول افت زیادی دارد؛ هر کیلوگرم پرتقال تنظیم بازار مصری ...
میدان‌داری پرتقال‌ مصری در بازار شب عید + قیمتمیدان‌داری پرتقال‌ مصری در بازار شب عید + قیمت

در شرایطی که با سرمازدگی بخشی از پرتقال‌های شمال کشور، قیمت و کیفیت این محصول افت زیادی دارد؛ هر کیلوگرم پرتقال تنظیم بازار مصری با داشتن قیمتی دو برابر مشابه ایرانی خود در بازار شب عید میدان‌داری می‌کند و عرضه کم پرتقال جنوب نیز پاسخگو نیست.

 به گزارش ایران‌جیب به نقل از تسنیم، بازار شب عید میوه از آرامش نسبی برخوردار است و قیمت انواع میوه حتی در مقایسه با یک ماه گذشته  وضعیت بهتری داشته  و به مبالغ کمتری به فروش می‌رسد اما نکته‌ای که از آن نمی‌توان گذشت رکود کلی حاکم بر بازار است که تا حدودی در بازار میوه نیز مشاهده می‌شود.

در میان پرتقال‌هایی که در میادین میوه و تره‌بار به فروش می‌رسد پرتقال‌های شمال کشور  از مشتری زیادی برخوردار نیستند و هر کیلوگرم از این محصول هزار و 500 تومان تا هزارو 700 تومان در میادین میوه به فروش می‌رسد؛ هرچند که بسیاری از این محصولات از کیفیت لازم برخوردار نیستند. باید توجه داشت که پرتقال‌های شمال عرضه‌شده در بازار نیز دو دسته هستند و پرتقال‌های که توسط دولت برای تنظیم بازار عرضه‌شده است به‌مراتب کیفیت بهتری دارند.

بنابراین گزارش، هر کیلوگرم پرتقال جنوب ریز اما آبدار 3 هزار و 200 تومان، نارنگی جنوب 3 هزار و 700 تومان ،نارنگی کینو  4 هزار و 200 تومان، کیوی 3 هزار تومان، لیموشیرین 3 هزار و 400 تومان و پرتقال مصری 3 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.

فروشنده درباره کیفیت پرتقال مصری که با تازگی و برای تنطیم بازار شب عید به کشور وارد شده است می‌گوید: این محصول کیفیت خوب و پوست نازکی دارد اما با این‌وجود به‌راحتی پرتقال‌های ایرانی امکان پوست کندن آنها وجود ندارد. 

بنابراین گزارش در بازار محصولات پرمصرف و تنظیم بازاری پرتقال‌های مصری میدان‌دار بازار شب عید است و مردم استقبال بیشتری از این محصولات انجام می‌ کنند، غرفه دارن  زیادی می گویند که روزانه حجم زیادی از پرتقال‌های ایرانی در میادین دور ریخته می‌شود.  

در میادین میوه و تره بار هر کیلوگرم انار 4 هزار و 800 تومان، موز 4 هزار و 480 تومان،  خیار گلخانه‌ای 2 هزا و 300 تومان گیرپ فروت 3 هزار و 500 تومان و هندوانه هزار و 900 تومان به فروش می‌رسد.

بنابراین گزارش سیب تنظیم بازاری  اما کیفیت مناسبی ندارد زده‌دار و تا حدودی کم آب و ریز است و نرخ مصوب این محصول در میادین میوه و تره‌بار 3 هزار و 500 تومان و سیب معمولی و غیر تنظیم بازار نیز 3 هزار و 800 تومان قیمت و کیفیت مناسب‌تری دارد.

یکی از خریداران دراین‌باره می‌گوید: سیب‌های به‌اصطلاح تنظیم بازاری کیفیت مناسبی ندارند و سیب‌های غیر تنظیم بازاری موجود در میادین میوه و تره‌بار نیز کوچک است بنابراین برای خرید مجلسی این محصول باید به مغازه های سطح شهر مراجعه و قیمت 7 هزار تومان تا 8 هزار تومانی را برای هرکیلوگرم پرداخت کنم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها