کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گشایش اتاق مبادلات سهام پدیده از امروز


کد خبر : ۳۴۴۹۴دوشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹:۱۷۳۴۴۹ بازدید

اتاق مبادلات سهام پدیده از امروز برای نقل و انتقال سهام شرکت ابنیه و ساختمان پدیده در دسترس مردم قرار می گیرد.
گشایش اتاق مبادلات سهام پدیده از امروزگشایش اتاق مبادلات سهام پدیده از امروز

راه اندازی اتاق مبادلات سهام برای پدیده فراز و نشیب های فراوانی داشت و سرانجام پس از انجام مراحل تست و آزمایش، تایید سازمان بورس، تایید ستاد تدبیر و ... از امروز برای نقل و انتقال سهام سهامداران پدیده آغاز به کار خواهد کرد اما در این میان توجه به چند نکته ضروری است.

حمیدرضا کریمویی عضو هیات مدیره شرکت پدیده شاندیز اظهار می کند: اتاق مبادلات سهام پدیده که کار معامله سهام شرکت ابنیه در ان انجام خواهد شد از دوشنبه ٢٣ اسفندماه ٩۵ گشایش می یابد و در این بین سهامداران باید در کنار تمامی تدابیر اندیشیده شده برای حفظ ارزش سهام، خود نیز به هوش باشند تا با رفتار درست، در حفظ ارزش سهام شان نقش داشته باشند چرا که رفتار سهامداران یکی از مهمترین شاخصه های تعیین قیمت در بازار خواهد بود.

بنابر این گزارش سهامداران پدیده برای ورود به سامانه نقل و انتقال سهام پدیده فعلا با ارائه کد سهامداری و کد رهگیری می توانند وارد اتاق شوند. چنانچه سهامداری کد رهگیری خود را در اختیار نداشتند در هنگام ورود به سایت اطلاعات دیگری از آنها دریافت شده و کد به شماره موبایل شان پیامک خواهد شد.

همچنین هر سهام دار باید دارای یک حساب شخصی باشد و شماره شبای آن را نیز در اختیار داشته باشد و این شماره را در سامانه نقل و انتقال سهام ثبت کند. در خصوص کسانی که به سن قانونی نرسیده اند نیز باید گفت این افراد باید حساب به نام ولی خود داشته باشند. حساب مشترک نیز در این باره با توجه به قوانین پولشویی پذیرفته نیست.

با توجه به ابهاماتی که در خصوص تعیین قیمت سهام مطرح است ذکر این نکته ضروری جلوه می کند که قیمت سهام ابنیه به صورت مدیریتی مشخص شده و در اتاق مبادلات سهام پدیده، هر روز بر اساس میزان عرضه و تقاضا خرید و فروش نهایی می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها