کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تعرفه آوای انتظار روی تلفن ثابت


کد خبر : ۳۴۳۹۵جمعه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴:۴۹۱۴۸۰ بازدید

طبق مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، برای استفاده از آوای انتظار روی خطوط تلفن ثابت، مشترک ملزم به پرداخت هزینه‌ای معادل ...

طبق مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، برای استفاده از آوای انتظار روی خطوط تلفن ثابت، مشترک ملزم به پرداخت هزینه‌ای معادل ۲۰۰۰ ریال در ماه می‌شود.

«آوای انتظار» عنوان سرویسی است که با استفاده از آن مشترکان تلفن ثابت به انتخاب یک آهنگ پرداخته و پس از آن فرد تماس گیرنده با آنها به جای شنیدن بوق تلفن در زمان انتظار و قبل از برداشتن گوشی توسط مخاطب قطعه‌ای موسیقی می‌شنود.

بر اساس مصوبه شماره ۱۷۳ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعرفه آوای پیشواز تلفن ثابت را با اعتبار ۳۰ روز ۲۰۰۰ ریال اعلام کرده است.

البته این سرویس در حال حاضر برای تمام مشترکان تلفن ثابت قابل دسترسی نیست اما همزمان با فرارسیدن بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ از سوی مخابرات استان تهران امکان دریافت سرویس آوای پیشواز تلفن ثابت در برخی از مراکز مخابراتی فراهم شد.

مشترکان ساکن در مناطقی که امکان دسترسی به این سرویس را دارند می‌توانند با مراجعه به مراکز مخابراتی منطقه خود یا از طریق تلفن گویا ۲۰۳۰ نسبت به فعال‌سازی این سرویس اقدام کنند.

پس از فعال‌سازی نیز مشترکان می‌توانند برای  انتخاب آهنگ مورد علاقه خود به سایت WWW.tct.ir مراجعه کرده و نسبت به انتخاب آهنگ دلخواه خود اقدام کنند.

پس از تعیین آهنگ نیز امکان تعویض آن با سایر آواها وجود خواهد داشت. نکته دیگر آنکه مشترکان حتی می‌توانند پیام صوتی مد نظر خود را که شامل متن مورد علاقه آنها(مثل معرفی شرکت یا تبیلغات و ...) را نیز به عنوان آوای انتظار انتخاب کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها