کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فشار بدهکاران کلان بانک سرمایه برای تغییر مدیرعامل!


کد خبر : ۳۴۳۱۳سه شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷:۳۸۳۲۴۸ بازدید

یک منبع آگاه گفت: در پی شکایت مدیرعامل بانک سرمایه از بدهکاران کلان این بانک و زندانی شدن تعدادی از آنها، عده‌ای فشار می‌آورند تا مدیرعامل ...

یک منبع آگاه گفت: در پی شکایت مدیرعامل بانک سرمایه از بدهکاران کلان این بانک و زندانی شدن تعدادی از آنها، عده‌ای فشار می‌آورند تا مدیرعامل بانک یاد شده را تغییر دهند.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس، گفت: در پی کشف فساد 8 هزار میلیارد تومانی در صندوق ذخیره فرهنگیان و بدهی کلان بدهکاران در بانک سرمایه زیر مجموعه آن، مدیرعامل این بانک طبق وظیفه قانونی از تعدادی از بدهکاران کلان که دارای بدهی معوق بوده‌اند، شکایت کرد که در پی آن تعدادی از بدهکاران با بدهی‌های بیش از 500 میلیارد تومان بازداشت شدند.

وی افزود: یکی از این بدهکاران که با دریافت 600 میلیارد تومان وام از بانک سرمایه اقدام به تأسیس یک بانک خصوصی دیگر کرده بود، هم‌اکنون قصد دارد گزینه موردنظر خود را برای معرفی به عنوان مدیرعامل در بانک سرمایه به مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان تحمیل کند.

این منبع آگاه گفت: آقایان (پ.ش) و (خ.ش) دو گزینه‌ای هستند که برای مدیرعاملی بانک سرمایه به بانک مرکزی معرفی شده و در روز دوشنبه 16 اسفند سال 95 از بانک مرکزی تأییدیه گرفته‌اند و نامه آنها به وزیر آموزش و پرورش به عنوان رئیس مجمع صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان سهامدار عمده بانک سرمایه ارسال شده است.

این منبع آگاه اضافه کرد: به احتمال زیاد آقای (پ.ش) در روزهای آخر سال که مطبوعات به تعطیلی سال جدید می‌روند، به عنوان مدیرعامل جدید بانک سرمایه معرفی خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: برادر یکی از وزیران اسبق آموزش و پرورش نیز هنوز عضو هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها