کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وانت های چینی همچنان با کیفیت ترینند


کد خبر : ۳۴۰۴شنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰:۱۳۱۱۸۸۴ بازدید

وانت وینگل 5 محصول شرکت سازه های خودرو دیار همانند ماه قبل توانست صدر جدول گزارش کیفی شرکت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران را به خود اختصاص دهد.
وانت های چینی همچنان با کیفیت ترینندوانت های چینی همچنان با کیفیت ترینند

دو خودرو وانت کاپرا و مزدا تک کابین که محصولات گروه خودروسازی بهمن هستند نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم جدول جای گرفته اند.

بر اساس گزارش شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران در بخش وانت شاهد رشد 8/4 درصدی تولید در مقایسه با ماه قبل هستیم كه بیشترین تاثیر در ایجاد این روند مربوط به افزایش تولید وانت مزدا دو کابین و وانت دیزل زامیاد می باشد. از دیگر نكات مهم و حائز اهمیت در مورد تیراژ تولید خودروهای این رده می‌توان به تولید مجدد وانت نیسان Z24i اشاره نمود.با توجه به افزایش تولید خودروهای وانت در دی ماه، ارزشیابی این خودروها نیز 1/6 درصد رشد یافت، بطوریكهاز 8 مدل خودروی ارزشیابی شده 4 مدل در سطح كیفی خوب و 4 مدل نیز در سطح كیفی قابل قبول قرار گرفتند.


جدول رده بندی كیفی - گروه سبك- وانت


syvxpp1h88i55r8xei2q.png

همانطور كه در جدول رده بندی كیفی قابل مشاهده است، وانت وینگل 5 محصول شركت سازه های خودرو دیار در صدر و وانت پیکان تبریز محصول شركت ایران خودرو تبریز در انتها قرار گرفته‌اند.درنمودار زیر روند تغییرات میانگین نمره منفی خودروهای گروه وانت را نسبت به ماه قبل مشاهده می کنیم، بطوریکه وانت مزدا دو کابین بیشترین درصد بهبود و وانت وینگل 5 بیشترین درصد تنزل را داشته اند.در بخش عیوب فنی و عملكردی، خودروی وانت پیکان بیشترین نمره منفی را كسب نمود. از طرفی شاهد تنزل 5/4 درصدی نمره منفی نسبت به ماه قبل هستیم كه بیشترین تاثیر در ایجاد این روند رو به نزول مربوط به وانت مزدا دو کابین می باشد.

در بخش تزئینات و مونتاژ شاهد بهبود 9/7 درصدی هستیم که عمدتاً مربوط به روند رو به رشد خودروی وانت مزدا دو کابین است. خودروی وانت کاپرا بیشترین نمره منفی را در این بخش كسب نمود. در بخش بدنه وانت نیسان CNG بیشترین نمره منفی را كسب کرد، میانگین نمره منفی این بخش 2/5 درصد افزایش یافت كه بیشترین تاثیر در ایجاد این روند رو به نزول مربوط به خودروی وانت وینگل 5 می‌باشد. در بخش رنگ خودروی وانت وینگل5 بیشترین نمره منفی را به خود اختصاص داد، همچنین شاهد افت 7/0 درصدی نسبت به ماه قبل هستیم که بیشترین تاثیر نیز مربوط به خودروی وانت وینگل5 می باشد.

در بخش ایرادات مهم و اساسی روند رو به بهبود 2/12 درصدی را شاهد می باشیم كه کاهش تعداد این ایرادات در خودروی وانت نیسان CNG و وانت مزدا دو کابین بیشترین تاثیر را داشته‌ است. در نهایت میانگین نمره منفی خودروهای گروه وانت، بهبود جزئی 3/0 درصدی را نسبت به ماه قبل داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها