کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جمع‌بندی ویژگی‌های گوشی جدید ال جی G6


کد خبر : ۳۳۹۹۱دوشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷:۵۹۲۸۴۵ بازدید

در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونای اسپانیا یکی از گوشی‌هایی که مورد توجه قرار گرفته، گوشی جی 6 ساخت شرکت ال جی است.
جمع‌بندی ویژگی‌های گوشی جدید ال جی G6جمع‌بندی ویژگی‌های گوشی جدید ال جی G6

گوشی یاد شده با طراحی یکپارچه و نمایشگر 5.7 اینچی با اقبال خوبی مواجه است. نسبت تصویری 18:9، دقت تصویری QHD+ نمایشگر از جمله دیگر ویژگی های جی 6 است.

این گوشی دارای دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی است که عکاسی با قابلیت زوم اپتیکال بالا و تهیه عکس هایی با عمق کانونی متنوع را ممکن می سازد. لنزهایی با زاویه 125 درجه این گوشی را متمایز کرده و لذا با جی 6 می توانید عکس های پانوراما تهیه کنید.

این گوشی ضد آب و ضدگرد و خاک هم هست و می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب سالم باقی بماند. سازگاری با ابزار هوشمند Google Assistant، دوربین عکاسی سلفی با دقت 5 مگاپیکسل، پردازنده MSM8996 Pro AC، باتری 330 میلی آمپری با قابلیت شارژ بی سیم، حسگر اثر انگشت، SB Type C از جمله دیگر ویژگی های گوشی یاد شده است.

گوشی جی 6 از دو فناوری دالبی ویژن و HDR 10 هم پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که رنگ‌های بیشتری تولید خواهند شد، رنگ‌های سفید روشنتر، رنگ‌های مشکی عمیق‌تر و دیگر رنگ‌ها نیز بهتر به نمایش درمی‌آیند. پخش ویدئو در این حالت نیز با جزییات و دقت بیشتری همراه است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها