کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دوره های آموزش حسابداری مجتمع فنی تهران


کد خبر : ۳۳۸۱۴چهارشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹:۲۵۶۹۷ بازدید

رشته حسابداري با 5. 9 درصد دانشجو همچنان كه نام پرجمعيت‌ترين رشته دانشگاهي كشور را به خود اختصاص داده، فارغ‌التحصيلان اين رشته را نيز بايد از خوش‌شانس‌ترين جويندگان بازار كار دانست.

دوره های آموزش حسابداری

حسابداری؛ رشته ای با فرصت های شغلی بسیار

رشته حسابداري با 5. 9 درصد دانشجو همچنان كه نام پرجمعيت‌ترين رشته دانشگاهي كشور را به خود اختصاص داده، فارغ‌التحصيلان اين رشته را نيز بايد از خوش‌شانس‌ترين جويندگان بازار كار دانست.

مسائل و مشکلات مالي موسسات و شرکت‌ها به جهت رکود اقتصادي موجود موجب شده تا حسابداران وضعيت شغلي بهتري نسبت به ساير فارغ‌التحصيلان داشته باشند. همين مسئله باعث شده تا رشته حسابداري يکي از پر متقاضي ترين رشته هاي بازار کار باشد . فارغ التحصيلان اين رشته سهل تر از سايرين کارآموز مي شوند و مانند مهندسان و پزشکان پس از فراغت از تحصيل، کمتر با خراب شدن کاخ آرزوها مواجه هستند.

فرصت‌های شغلی یک حسابدار بسیار گسترده است و از پایین‌ترین سطح تا بالاترین سطح را در بر می‌گیرد. با وجود این که در موسسات و دانشگاههای مختلف دانشجویان بسیاری در رشته حسابداری تحصیل می‌کنند، اما تعداد فارغ‌التحصیلان بیکار این رشته از سایر رشته‌ها کمتر است. چون از یک موسسه کوچک گرفته تا بزرگترین کارخانه‌های کشور حداقل برای تهیه اظهارنامه مالیاتی به حسابدار نیازمند هستند.

همچنین دانش حسابداری در بخش مالیات کاربرد وسیعی دارد. چون محاسبه سود به یاری حسابداری امکان‌پذیر است و تعیین مقدار سود نیز مبنای محاسبه مالیات شرکتها اعم از دولتی و خصوصی می‌باشد.

سوالی که در اینجا به وجود می آید این است که آیا برای ورود به بازارکار نیاز به گذراندن دوره های حسابداری به صورت دانشگاهی یا آکادمیک است؟

مجتمع فنی تهران یکی از مراکز آموزشی است که به صورت تخصصی و با هدف تربیت نیروی متخصص و خبره، دوره های حسابداری را برگزار می کند. این دوره ها شامل دوره های تک درس و پکیج جامع حسابداری ویژه بازارکار است که دانشجویان با توجه به سطح دانش و مهارت خود می توانند در این دوره ها شرکت نمایند. پکیج جامع حسابداری ویژه بازارکار که به مدت 6 ماه به طول می انجامد شامل 90 ساعت دروس تئوری و 90 ساعت دروس عملی و کارگاهی است .این دوره به گونه ای تدوین شده اند که پاسخگوی تمامی نیازهای یک فرد جهت ورود به بازارکار حسابداری خواهد بود. همچنین این دوره از مقدماتی تا پیشرفته را پوشش داده و دانشجویان، کار با پرکاربردترین نرم افزارهای حسابداری و همچنین مباحث حسابداری بازرگانی، مکانیزه، خدماتی، چرخه حسابداری شرکتهای بازرگانی، را آموزش می بینند.

محتوای آموزشی دوره:

  • آشنایی با حسابداری شرکت های خدماتی و بازرگانی به صورت تئوری و عملی
  • آشنایی با نرم افزارهای مالی به صورت کارگاهی(هلو، رافع و نرم افزارهای همکاران سیستم)
  • آشنایی با سیستم و قوانین و مقررات حقوق  دستمزد و حسابداری آن
  • آشنایی با کاربرد اکسل و توابع آن در حسابداری
  • آشنایی با مقدمات حسابداری صنعتی(بهای تمام شده)
  • آشنایی با نحوه ی تنظیم و تحریر دفاتر قانونی شرکت ها
  • آشنایی با تهیه و تنظیم صورت ها و گزارشات مالی

 

از جمله  موارد قابل ذکر در مورد این دوره ها آموزش کاربردی حسابداری است. این دوره ها برخلاف دوره های دانشگاهی رویکرد آموزشی کاربردی داشته و آموزش با بررسی مثال ها و نمونه های واقعی انجام می شود.

مدرک یا گواهینامه معتبر پایان دوره آموزشی، یکی دیگر از دغدغه های اصلی دانشجویان است. مدرک مجتمع فنی تهران به عنوان موسسه آموزشی آزاد، به صورت دوزبانه بوده و مورد تایید سازمانها و نهادهای مختلف است. مجتمع فنی تهران به عنوان برترین برند آموزشی کشور بیش از 30 سال است که در عرصه آموزش مشغول به فعالیت است و موفقیت دانشجویان در یافتن شغل مناسب پس از فارغ التحصیلی در دوره های گوناگون، نشان از موفقیت این مجموعه آموزشی داشته است.

 

دوره های آموزش بورس مجتمع فنی تهران

بورس یکی از بازارهای جذاب برای سرمایه گذاری محسوب می شود که می توان به کمک تخصص و دانش بازدهی بالایی را از آن انتظار داشت.

از طرف دیگر بسیاری از افراد برای ورود به بازار پرتلاطمی مانند بورس نمی دانند از کجا باید شروع کنند و چه مسیری در پیش روی دارند. ما به شما می آموزیم چگونه در کمترین زمان ممکن به بورس وارد شوید. چگونه کارگزار خود را انتخاب کنید . از کجا اطلاعات مورد نیاز خود را تامین کنید ، تحلیل های مورد نیاز در حوزه های مختلف اقتصاد ، صنایع و شرکتها را انجام دهید ، بر اصول حرفه ای و رفتاری در بورس مسلط شده و به یک تحلیلگر و معامله گر حرفه ای در بورس تبدیل شوید.

در این دوره ها فراگیران به صورت عملی به خرید و فروش سهام پرداخته و همراه با روند پیشرفت کلاس بر تمام روش ها و تکنیک های عملی و نکات کلیدی فعالیت در بازار بورس نیز آشنا می گردند.

 

مخاطبین دوره ها ؛ بورس برای همه

کلیه علاقه مندان به سرمایه گذاری و معامله گری در بازار سهام می توانند مخاطب حضور در این دوره ها باشند.

با توجه به دیدگاه هر فرد بازار بورس می تواند پاسخگوی نیاز افراد باشد. این دیدگاه ها می تواند معامله گری حرفه ای ، سرمایه گذاری کلان ، پس انداز دارایی های کوچک و یا حتی پس انداز پولهای خرد برای آینده کودکانمان باشد.

دوره های آموزش بورس مجتمع فنی تهران شامل موارد زیر است:

  • مبانی مدیریت سرمایه گذاری در بورس
  • تحلیل بنیادی کاربردی در بازار سهام
  • تحلیل تکنیکال کاربردی

مباحث تکمیلی

  • مدیریت پرتفوی
  • مدیریت رفتاری معامله گر در بازار بورس
  • عارضه های تحلیل گری و معامله گری در بازار
  • فیلتر نویسی سایت مدیریت فناوری بورس تهران
  • ابزار های رصد بازار و انتخاب سهام
  • استراتژی سرمایه گذاری و معامله گری
  • تحلیل شایعات ، اخبار و اطلاعیه های بورسی
  • مدل های چهاروجهی قابل استفاده در تحلیل گری
  • آشنایی با بازار آتی و بازار اختیار و فعالیت در این بازارها


اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها