کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت ایکاپ


کد خبر : ۳۳۴۴۶یکشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵:۱۳۲۳۶۸۱ بازدید

شرکت ایران‌خودرو و پژو در تاریخ اول تیرماه 1395 قراردادی را امضا نموده‌اند که به موجب آن با تشکیل شرکت ھمکاری مشترک (JV) برای تولید و ...
شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت ایکاپ شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت ایکاپ

شرکت ایران‌خودرو و پژو در تاریخ اول تیرماه 1395 قراردادی را امضا نموده‌اند که به موجب آن با تشکیل شرکت ھمکاری مشترک (JV) برای تولید و واردات و توزیع آخرین نسل محصولات پژو در ایران اقدام نمایند. اولین خودروھای تولیدی در سایت تھران در نیمه اول سال 1396 روانه بازار خواھد شد. استفاده و به کارگیری نمایندگان منتخب شبکه فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو به عنوان نمایندگان مجاز ارایه خدمات به محصولات ایکاپ در فاز اول با ارزیابی و انتخاب تعداد معدود نمایندگی در تھران و چند شھر بزرگ و یک نمایندگی در مرکز ھر استان آغاز شده و در مراحل بعد با استانداردسازی و ارتقا و ارزیابی مجدد و انعقاد قرارداد ھمکاری، نھایی خواھد شد.

ھمکاری نمایندگی در سطوح 1 ،2 و 3 به شرح زیر تعریف شده است:

نمایندگی سطح 1 :

· ثبت نام خودرو

· تحویل خودرو

· انجام کلیه خدمات گارانتی و وارانتی

· انجام خدمات سرویس سریع 

نمایندگی سطح 2 :

· ثبت نام خودرو

· تحویل خودرو

· انجام خدمات سرویس سریع 
 

نمایندگی سطح 3 :

فقط ثبت نام خودرو

ھمچنین با افزایش تولید، توسعه ی متناسب شبکه با افزایش تعداد نمایندگی ھا و از طریق ارزیابی قابلیت ھا و تحلیل نتایج حاصله خواھد بود و نمایندگی ھای دارای شرایط ھمکاری به شبکه موجود ملحق خواھند شد جھت ارایه سرویس متناسب با کیفیت و سطح تکنولوژی محصول و ایجاد رضایتمندی برای مشتریان، نیاز به نیروی انسانی ماھر و دوره دیده، تجھیزات تعمیرگاھی استاندارد، فضای مناسب جھت نمایش خودرو و ... در نمایندگی است.

ھر نمایندگی که شرایط اولیه سطح 1 و 2 ھمکاری در زمان ارزیابی را احراز نماید و پس از پیاده سازی استانداردھا تحت نظارت کارشناسان شرکت ايران خودرو، به شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایکاپ خواھد پیوست. ارزیابی عملکرد در دوره ھای زمانی مشخص تکرار و بر اساس نتایج حاصله در سطح ھمکاری تجدید نظر خواھد شد.

برخی از موارد این ارزیابی ھا به شرح ذیل می باشد:

· پیاده سازی آخرین نمای استاندارد ایران خودرو

· نصب لوگوی پژو در نواحی تعیین شده

· استقرار سیستم یکپارچه خدمات و بازرگانی ایساکو

· تخصیص بخشی از فضای نمایشگاه به برند پژو

· تجھیزات تعمیرگاھی استاندارد مانند اتاق رنگ، جک شاسی کش

· نیروی انسانی دوره دیده و ماھر

· تضمین سپاري به ايران خودرو و ايساكو مطابق ضوابط

 برای رسیدن به بالاترین درجه از رضایت مشتریان، کلیه فعالیت ھا در فروش و خدمات پس از فروش مطابقِ استانداردھای ابلاغي خواھد بود. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها