کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعلام نرخ مصوب آرایشگاه‌های مردانه + جدول


کد خبر : ۳۳۳۹۸جمعه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱:۴۵۳۵۲۲۱ بازدید

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران ضمن اعلام نرخ‌ مصوب انواع خدمات در آرایشگاه‌ها گفت: به دلیل مخالفت وزارت صنعت با افزایش نرخ ...

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران ضمن اعلام نرخ‌ مصوب انواع خدمات در آرایشگاه‌ها گفت: به دلیل مخالفت وزارت صنعت با افزایش نرخ در آرایشگاه‌های مردانه، طی دو سال اخیر نرخ رسمی از طرف اتحادیه اعلام نشده‌ که باعث هرج و مرج در بازار آرایشگران شده‌ است.

مصطفی گواهی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش نرخ آرایشگران مردانه در آستانه شب عید، گفت: از سال ۱۳۹۳ – ۱۳۹۴ که آخرین قیمت مصوب اتحادیه اعلام شد تاکنون قیمت دیگری اعلام نکرده‌ایم.

وی در این باره افزود: پس از آن سال، وزارت صنعت، معدن و تجارت دیگر به اتحادیه و اتاق اصناف اجازه افزایش نرخ در آرایشگاه‌های مردانه را نداد، در صورتی که اتحادیه افزایش نرخ را مصوب و اتاق اصناف نیز آن را تایید می‌کند اما در وزارت صنعت، معدن و تجارت با آن مخالفت می‌شود و این در حق صنف هنرمند آرایشگران اجحاف است.

هرج و مرج قیمت در بازار آرایشگران

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران ضمن انتقاد از وزارت صنعت، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی، اظهار کرد: هزینه آب و برق، بیمه، کارگر و ... افزایش یافته است، اما آرایشگران مردانه اجازه افزایش نرخ خدمات را نداشته‌اند به همین دلیل دو سال است که اتحادیه نرخ تعیین نکرده است. 

گواهی با اشاره به هرج و مرجی که در بازار آرایشگران به دلیل اعلام نشدن نرخ مصوب جدید به وجود آمده است، ادامه داد: وقتی همه هزینه‌ها افزایش یافته است ولی نرخ مصوب همان نرخ قبلی است باعث می‌شود آرایشگر به دلیل پوشش دادن هزینه‌هایش مانند هزینه اجاره مغازه، بیمه و ... نرخ بالاتری را به مشتری اعلام کند که این به دلیل مخالفت وزارت صنعت، معدن و تجارت با افزایش نرخ اتحادیه است.

نرخ مصوب اتحادیه که مربوط به سال ۹۳-۹۴ است و پس از آن اتحادیه افزایش نرخ مصوبی نداشته‌ است که جدول زیر بر اساس قیمت ‌های مصوب طی دو سال است و خدمات اضافی با توافق طرفین صورت می‌گیرد.

 

واحد صنفی درجه یک:

اصلاح سر بدون شست و شو

 ۱۵۰۰۰ تومان

اصلاح سر کودکان (دانش آموزی)

۱۲۰۰۰ تومان

اصلاح صورت (مدل دار)

۱۰۰۰۰ تومان

اصلاح صورت با ماشین

۷۰۰۰ تومان

 
 
واحد صنفی درجه ۲:
 

اصلاح سر بدون شست و شو

 ۱۲۰۰۰ تومان

اصلاح سر کودکان (دانش آموزی)

۱۰۰۰۰ تومان

اصلاح صورت (مدل دار)

۹۰۰۰ تومان

اصلاح صورت با ماشین

۶۰۰۰ تومان

 

 

واحد صنفی درجه۳:

اصلاح سر بدون شست و شو

۱۰۰۰۰ تومان

اصلاح سر کودکان (دانش آموزی)

۹۰۰۰ تومان

اصلاح صورت (مدل دار)

۸۰۰۰ تومان

اصلاح صورت با ماشین

۵۰۰۰ تومان



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها