کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

امکان خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث هم فراهم شد


کد خبر : ۳۳۲۶۱دوشنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴:۴۱۱۱۵۹ بازدید

تجارت الکترونیک که شروع آن در ایران با شکل‌گیری و گسترش خرده‌فروشی‌های آنلاین همراه بود، ظاهراً این روزها به حوزه‌های دیگری مانند صنعت بیمه نیز نفوذ کرده است...

بیمیتو

عموم مردم به واسطه اجباری بودن بیمه شخص ثالث با صنعت بیمه سر و کار دارند. در حال حاضر حدود 24 شرکت بیمه‌، خدمات بیمه شخص ثالث خودروهای سواری را ارائه می‌دهند؛ اما بستری که از طریق آن متقاضیان بتوانند ویژگی‌ها، کیفیت خدمات و قیمت بیمه‌های شخص ثالث را با هم مقایسه کنند، تعبیه نشده است. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که با جست‌وجویی ساده می‌توان متوجه شد قیمت بیمه‌ شخص ثالث دو شرکت مختلف برای یک خودروی سواری عادی می‌تواند تا حدود 20 درصد متفاوت باشد.

بیمیتو، وب‌سایت و اپلیکیشنی است که خریداران بیمه می‌توانند از طریق آن، با وارد کردن اطلاعات ساده‌ای در مورد خودروی خود، قیمت و ویژگی‌های بیمه‌های شخص ثالث مختلف را با هم مقایسه کنند. کاربران بیمیتو می‌توانند پس از مقایسه قیمت و ویژگی‌های بیمه‌های شخص ثالث مختلف؛ یعنی انجام کاری که در دنیای سنتی به سختی امکان‌پذیراست، حق بیمه خود را آنلاین پرداخت کنند و بیمه‌نامه خود را در مدت کوتاهی به طور رایگان در محل تحویل بگیرند.

در حال حاضر امکان خرید آنلاین بیمه شخص ثالث از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن بیمیتو که بر روی کافه‌بازار و گوگل‌پلی موجود است، وجود دارد. به‌زودی امکان خرید بیمه بدنه، بیمه آتش‌سوزی و دیگر محصولات بیمه‌ای نیز از این بستر فراهم می‌شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها