کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سامسونگ فبلت‌های جدید خود را معرفی کرد


کد خبر : ۳۳۱۲شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰:۳۸۴۸۲۲ بازدید

پس از مدت‌ها انتظار سرانجام شرکت سامسونگ دو مدل جدید از رایانه‌های لوحی خود را با نام Galaxy Note 3 Neo و Note 3 Neo LTE+ معرفی کرد.
سامسونگ فبلت‌های جدید خود را معرفی کردسامسونگ فبلت‌های جدید خود را معرفی کرد

مدل Neo که از مدت‌ها قبل شایعات فراوان در مورد آن منتشر شده بود، نسخه جدید Note 3 محسوب می‌شود همراه با قلم هوشمند S Pen به قیمت ارزان به دست کاربران می‌رسد.این محصول مانند تبلت Galaxy Note 3 وزن، ضخامت و ظرفیت باتری مشابه دارد که البته مدل Neo سبک‌تر و کوچکتر ساخته شده است.

فبلت Note 3 Neo نمایشگر 5.5 اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت 720 پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این در حالی است که مدل قبلی با نمایشگر 5.7 اینچی و کیفیت 1080 پیکسل عرضه شده بود. همچنین این محصول جدید دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی دارد که تصایور را با کیفیت 1080 پیکسل ذخیره می‌کند.

مدل Note 3 Neo LTE+ پردازنده شش هسته‌ای دارد که دو هسته آن با توان 1.7 گیگاهرتز فعالیت می‌کنند و برای چهار هسته دیگر هم توان 1.3 گیگاهرتز در نظر گرفته شده است.گوشی هوشمند/رایانه لوحی Note 3 Neo سامسونگ نمایشگر 5.5 اینچی از نوع AMOLED دارد و از دیگر بخش‌های آن می‌توان به رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD، دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی و دوربین دوم 2 مگاپیکسلی اشاره کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها