کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز پیش‌فروش بلیت نوروزی قطارها از 17 بهمن‌ماه


کد خبر : ۳۳۰۹۵چهارشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰:۱۴۹۰۹ بازدید

معاون مسافری راه‌آهن گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده پیش‌فروش اینترنتی بلیت قطار‌های نوروزی از تاریخ 17 ماه جاری و پیش‌‌فروش حضوری ...

معاون مسافری راه‌آهن گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده پیش‌فروش اینترنتی بلیت قطار‌های نوروزی از تاریخ 17 ماه جاری و پیش‌‌فروش حضوری در دفاتر فروش بلیت قطار از تاریخ 18 بهمن آغاز می‌شود.

میرحسن موسوی امروز در نشست خبری پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی اظهار داشت‌: طرح سفرهای نوروزی و پیک سفرها از تاریخ 25 اسفند ماه 95 آغاز می‌شود و تا 15 فروردین 1396 ادامه دارد.

وی با اشاره به اختصاص قطارهای مختلف برای سفرهای نوروزی گفت: ظرفیتی که برای ایام نوروز در نظر گرفته‌ایم اختصاص 204 قطار در هر روز به کل مسیرها است.

معاون مسافری راه‌آهن ادامه داد: 4300 قطار برای کل ایام پیک نوروز پیش بینی شده است.در این ایام یک میلیون و 615 هزار «نفر صندلی» ایجاد کرده‌ایم که 730 هزار «نفر صندلی» مربوط به قطارهای مسیر مشهد و زائران امام رضا (ع) است.

موسوی ادامه داد: پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از 17 بهمن ماه آغاز می‌شود و به مدت سه روز و در مدل‌های مختلف ادامه دارد.

وی افزود: از ساعت 17 روز 17 بهمن ماه پیش فروش اینترنتی در همه مسیرها به غیر از مسیر تهران- مشهد آغاز می‌شود.

موسوی ادامه داد: از ساعت 7:30 ، 18 بهمن ماه پیش فروش بلیت قطار در همه مسیرها به غیر از تهران- مشهد از طریق آژانس‌ها آغاز می‌شود.

معاون مسافری راه‌آهن گفت: از 18 بهمن ماه 1395 پیش فروش مسیر تهران - مشهد و بالعکس از ساعت 17 از طریق اینترنت آغاز می‌شود و از 19 بهمن 95 ساعت 7:30صبح پیش فروش مسیر تهران - مشهد و بالعکس از طریق آژانس‌ها آغاز می‌شود.

معاون مسافری راه‌آهن گفت: پیش‌فروش‌ها در سه روز انجام می‌شود و از روز چهارم به بعد در همه مسیرها فروش بلیت قطار داریم.

وی با بیان اینکه 2 هزار مراکز فروش بلیت قطار در سطح کشور فعالیت می‌کنند گفت: مسافران در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند انتقادات،‌ پیشنهادات و نظرات خود را با شماره تلفن 0215149 درمیان بگذارند.

موسوی با بیان اینکه بلیت قطارهای نخجوان- مشهد و بالعکس هم در زمان‌های ذکر شده پیش‌فروش در سیستم و آژانس‌ها موجود است،گفت: به دلیل آنکه شرکت‌های ریلی تقاضایی برای افزایش قیمت بلیت‌های قطار نداشتند در نوروز پیش رو نیز بلیت قطار افزایش نمی‌یابد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها