کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

موسسه مالی اعتباری کوثر، بانک می‌شود


کد خبر : ۳۳۰۵۵سه شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰:۳۷۴۸۹۲ بازدید

مدیرعامل و نایب رئیس موسسه اعتباری کوثر از موافقت ضمنی بانک مرکزی برای تبدیل این موسسه به بانک خبر داد.

مدیرعامل و نایب رئیس موسسه اعتباری کوثر از موافقت ضمنی بانک مرکزی برای تبدیل این موسسه به بانک خبر داد.

عیسی رضایی امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب موسسه اعتباری کوثر در خراسان رضوی در هتل پردیسان مشهد اظهار کرد: در حال حاضر 351 شعبه این موسسه در سطح استان فعال است. از سال 89 این موسسه آغاز به کار کرد و آخرین موسسه ای بود که توانست مجوز فعالیت خود را اخذ کند.

وی ادامه داد: نخستین انتظار ما از مدیران این موسسه است که حرمت نام مقدس آن را حفظ کنند. باید توجه داشت کار کردن در نظام بانکی دشوار است. در حال حاضر تجهیز منابع در نظام بانکی بسیار دشوار بوده و این مساله ای مشکل ساز است. تا زمانی که مسئولان قیمت تمام شده پول را کاهش ندهند، این مشکلات وجود خواهد داشت. در عین حال باید تلاش شود حرمت نام مقدس این موسسه و تکریم مشتری به درستی صورت گیرد.

مدیرعامل و نایب رئیس موسسه اعتباری کوثر افزود: باید کاری کنیم که مشتریان ما احساس ناخرسندی نکنند. رعایت شئونات و اخلاق اسلامی از دیگر ملزومات فعالیت در این مجموعه است.

رضایی عنوان کرد: بالا بردن ضریب نفوذ مشتریان در این مجموعه به خصوص در استفاده از دستگاه های POS که در حال حاضر 1000 دستگاه در مشهد است، بسیار اهمیت دارد. باید تعداد این دستگاه ها در مشهد به 10 هزار دستگاه برسد. ترغیب و ایجاد طرح های تشویقی برای استفاده مشتریان از اینترنت از دیگر اقداماتی است که باید در این مجموعه انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مداومت در رعایت قوانین نیز از دیگر نکاتی است که باید در قالب این مجموعه به آن توجه ویژه ای شود. دیروز موافقت اصولی تبدیل شدن موسسه به بانک را به طور ضمنی از بانک مرکزی گرفته ایم که ایدواریم به بانک بزرگی در کشور تبدیل شویم.

در پایان این مراسم محمدرحیم گلبداغی به عنوان مدیر جدید موسسه مالی اعتباری کوثر در خراسان رضوی منصوب شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها