کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ماجرای ریختن پرتقال‌های شمال به دریای خزر


کد خبر : ۳۲۹۰۳جمعه، ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴:۰۶۸۵۱۲ بازدید

درپی انتشار تصاویر و خبرهایی درباره ریخته شدن پرتقال‌های یخ زده در رودخانه تجن و دریای خزر، معاون وزیر کشاورزی اعلام ...
ماجرای ریختن پرتقال‌های شمال به دریای خزرماجرای ریختن پرتقال‌های شمال به دریای خزر

درپی انتشار تصاویر و خبرهایی درباره ریخته شدن پرتقال‌های یخ زده در رودخانه تجن و دریای خزر، معاون وزیر کشاورزی اعلام کرد: این پرتقال‌ها را دولت در حمایت از تولیدکنندگان خریداری کرده و به دلیل اینکه هیچگونه مصرفی نداشت، آن را به رودخانه ریختند.

تصاویر و خبرهایی مبنی بر اینکه پرتقال‌های یخ زده به رودخانه تجن منتهی به دریای خزر ریخته شده بود و موج آب، آنها را به ساحل دریای خزر در استان مازندران آورده است منتشر شد که محمد علی طماسبی - معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی - در این باره به ایسنا گفت‌: این پرتقال‌ها با توجه به سرمای اخیر و یخ زدگی آنها در حمایت از تولیدکنندگان و تولید ملی از باغداران خریداری شده است و از آنجاکه هیچ گونه مصرفی نداشتند به دریا ریخته شده‌اند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی  در ادامه افزود: این پرتقال‌های یخ زده را سازمان تعاونی روستایی به نمایندگی از وزارت جهاد کشاورزی خریداری کرده و میزان دقیق این خرید و چگونگی آن در اختیار این سازمان است.

البته برخی از خبرها در این باره نشان از آلودگی دریای خزر داشت که باید دید چرا وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی به عنوان مجری این طرح پرتقال‌های یخ زده را به دریا ریخته‌اند؟



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها