کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برقراری پرواز ایران - آمریکا منتظر آمادگی طرف مقابل


کد خبر : ۳۲۷۸چهارشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴:۱۳۳۸۰۰ بازدید

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی گفت: برای برقراری پرواز مستقیم ایران - آمریکا باید شرایط طرف مقابل آماده شود.

علی محمد نوریان درباره آخرین وضعیت برقراری پرواز مسقیم ایران - آمریکا اظهار کرد: شرایط این اقدام و موارد مورد نیاز آماده است و منتظر جواب مقامات دولتی هستیم که اجازه دهند این پرواز برقرار شود.

وی تصریح کرد: مشغول مذاکره در این زمینه هستیم و اقداماتی نیز انجام شده است.

به گفته نوریان مشکلات فنی در این زمینه وجود دارد که باید برطرف شوند.پیش از این نیز نوریان از احتمال آغاز پروازهای مستقیم ایران به آمریکا از آغاز سال جدید میلادی خبر داده و گفته بود اقدامات اولیه در این زمینه انجام شده اما هنوز اقدام عملی صورت نگرفته و بیشتر در حد صحبت بوده است اما دو طرف علاقه‌مندی‌های خود را نشان داده‌اند.

به گزارش ایسنا، با توجه به توجه رییس‌جمهور مبنی بر حل مشکلات رفت و آمد هموطنان مقیم آمریکا، دستور بررسی چگونگی برقراری خط پروازی مستقیم بین ایران و آمریکا صادر و رایزنی‌هایی در این زمینه انجام شده و در حال انجام است.برای برقراری این پرواز سه شرکت‌ هواپیمایی ایرانی از جمله ماهان، هما و آسمان و چند شرکت خارجی نیز اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گفته مدیرعامل هما نیز این شرکت که قبلا پرواز مستقیم به نیویورک داشته درحال حاضر نیز چهار فروند هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ دوربرد با ظرفیت سوخت گیری بالا دارد که برای پرواز طولانی روی اقیانوس مناسب هستند.پرورش چندی پیش به ایسنا گفته بود منتظر دریافت مجوز برای برقراری این پرواز هستیم و با توجه به انجام پرواز به هامبورگ، فرانکفورت و دیگر نقاط اروپا، برای برقراری این پرواز نیز مشکلی نیست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها