کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

روش های متنوع پرداخت سود در بانک آینده


کد خبر : ۳۲۳۱دوشنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۷:۱۲۲۲۳۹۴ بازدید

بانک آینده روش ها و حساب های متنوعی برای سپرده گذاران در نظر گرفته است تا با توجه به روش دلخواه مشتریان اقدام به افتتاح حساب نمایند.
روش های متنوع پرداخت سود در بانک آیندهروش های متنوع پرداخت سود در بانک آینده

بانک آینده سپرده های روزشمار عادی، یک ماهه، دو ماهه، سه ماهه، ۶ ماهه، ۹ ماهه و یک ساله تا پنج ساله را به مشتریان خود پیشنهاد می کند.

سپرده گذاری کوتاه مدت روزشمار با حداقل ۵۰۰ هزار ریال مشمول پرداخت سود ۲۰ درصدی است و در صورتی که مانده مشتری به بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برسد نرخ سود ۲۱ درصد محاسبه خواهد شد.البته نرخ سود روز شمار بانک آینده تا چند روز پیش ۱۹ درصد بود و از هفته گذشته ۲۰ درصد شده است.با توجه به اینکه نرخ سود روز شمار افزایش یافته است بنابراین بسیاری از محصولات پیشنهادی بانک آینده عملا مورد پسند مشتریان واقع نمی شوند و مدیران این بانک باید این نرخ ها را نیز اصلاح کنند.

این بانک زمانی که نرخ روزشمار ۱۹ درصد بود سپرده یک ماهه با نرخ ۲۰ درصد و در صورتی که مبلغ افتتاحی بیش از یکصد میلیون تومان بود با نرخ ۲۰ و نیم درصد محاسبه سود می کرد.در این طرح نرخ سود دو ماهه در صورتی که مبلغ یکصد میلیون تومان باشد ۲۱ درصد بود و با توجه به این که نرخ سود روزشمار ۲۰ درصد شده است بنابراین هیچ مشتری حاضر نیست حساب هایی با ماندگاری یک ماه و دوماه با همان نرخ سود روزشمار افتتاح نمایند.

همچنین بانک آینده نرخ سودهای یکساله تا پنج ساله خود را به طور مساوی و با نرخ ۲۲ درصد تعیین کرده است که این نرخ بدون محدودیت مبلغ به سپرده گذار پرداخت می شود.بانک آینده نرخ سود سپرده در سررسید ۵ ساله خود را نیز سالیانه ۳۵ درصد و در پایان سال پنجم ۱۷۵ درصد تعیین کرده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها