کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حسام نواب صفوی: «فارسی وان» را من بستم!


کد خبر : ۳۲۲۴۶شنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹:۱۴۲۰۷۲ بازدید

حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرام خود ادعا کرد که شبکه فارسی وان را او تعطیل کرده است.

شبکه-فارسی وان-تعطیل

حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرام خود ادعا کرد که شبکه فارسی وان را او تعطیل کرده است.

او در اینستاگرام خود نوشته است:

«وقتی شبکه فارسی ١ اقدام به سریالهای غیر اخلاقی کرد متاسافانه طلاق هایی موسوم به طلاق های فارسی ١ شکل گرفت و بنیان خانواده خیلی از خانواده های ایران مورد هدف قرار گرفته شد و از هم پاشیده شد بعد از آن در نهایت رذالت، هویت ایرانی مورد تمسخر قرار گرفت.

سکوت به منزله خیانت بود طوماری بسیاری از مردم ایران، نشان از جریحه دار شدن احساسات و غیرت ایرانی بود. با طرح شکایت توسط اینجانب و رسیدگی پر قدرت قوه قضاییه شبکه منحط و غیر اخلاقی فارسی ١ بسته شد.

این نکته را متذکر می شوم شکایت ملت ایران علیه این شبکه بود نه شخص. که افتخار وکالت این پرونده به عهده بنده بود و در آخر متذکر می شوم با اتحادی که بین وکلا در اکثر کشورها ایجاد کردم هر شخص و هر شبکه ای که بخواهد تمدن و فرهنگ چند هزار ساله ایران را به سخره بکشد در هر نقطه ای از دنیا آنها را تعقیب خواهیم کرد.
سپاس بیکران از مردم کشور ایران و قوه قضاییه کشور دارم که پشتیبان من بودند. متلاشی شدن این شبکه ضد ایرانی را به تمام مردم ایران تبریک میگویم.

- سید حسام نواب صفوی وکیل پایه یک دادگستری دی ماه یکهزار و سیصد و نود پنج .تهران»



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها