کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصاویر احتمالی گلکسی S8 سامسونگ سرانجام فاش شد


کد خبر : ۳۲۲۱۱پنجشنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹:۳۴۸۳۰۳ بازدید

به نظر می‌رسد سرانجام و پس از ماه‌ها انتظار حالا تصاویر رندر شده گلکسی S8 سامسونگ درز کرده است. این تصاویر توسط فردی به نام ...

به نظر می‌رسد سرانجام و پس از ماه‌ها انتظار حالا تصاویر رندر شده گلکسی S8 سامسونگ درز کرده است. این تصاویر توسط فردی به نام Veniamin Geskin در فضای اینترنت منتشر شده است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از فارنت، طبق شایعات گلکسی اس 8 با حاشیه‌های بسیار باریک صفحه‌نمایش عرضه خواهد شد و نسخه اج آن نیز دارای اندازه صفحه 5.7 یا 6 اینچی خواهد بود. اگر تصاویر درز کرده صحت داشته باشد سامسونگ توانسته تا حد زیادی به هدف خود برسد و گلکسی اس 8 با باریک‌تر شدن حاشیه‌ها بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

همان‌طور که می‌بینید خمیدگی لبه‌ها نیز کمتر از گلکسی اس 7 اج و در حد گلکسی نوت 7 بوده و همچنین رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی مرجانی نیز قطعی هستند. نکته قابل توجه دیگر حذف دکمه فیزیکی Home بوده که سامسونگ را قادر ساخته تا حاشیه پایینی گوشی را باریک‌تر کند.

طبق این تصاویر سامسونگ خوشبختانه جک 3.5 میلی‌متری صدا را حذف نکرده و بلندگوی مکالمات و دوربین سلفی نیز در سر جای خود قرار داشته تا کیفیت بهتری نسبت به Mi Mix شیائومی داشته باشند. از جمله مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش QHD Super AMOLED، تراشه اسنپ‌دراگون 835 یا اکسینوس 8895، دوربین 12 یا 16 مگاپیکسلی و دستیار صوتی هوشمند جدید Bixby اشاره کرد.

البته همان‌طور که می‌دانید نمی‌توان به صحت چنین تصاویری اطمینان کرد و هنوز برای مشخص شدن طراحی گلکسی اس 8 باید بیشتر منتظر بمانیم.

گلکسی S8 سامسونگ

گلکسی S8 سامسونگ

گلکسی S8 سامسونگ

گلکسی S8 سامسونگ

گلکسی S8 سامسونگ



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها