کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز گمانه‌زنی ها درباره گوشی سامسونگ گلکسی S8


کد خبر : ۲۴۰۰۵شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷:۱۱۳۳۷۰ بازدید

در شرایطی که مدت زمان زیادی از عرضه پرچمداران جدید گوشی های هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 اج نمی گذرد، از هم اکنون ...
آغاز گمانه‌زنی ها درباره گوشی سامسونگ گلکسی S8آغاز گمانه‌زنی ها درباره گوشی سامسونگ گلکسی S8

در شرایطی که مدت زمان زیادی از عرضه پرچمداران جدید گوشی های هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 اج نمی گذرد، از هم اکنون شایعات درباره پرچمدار جدید این شرکت یعنی گلکسی S8 آغاز شده است که انتظار می رود سال آینده روانه بازار شود. بنابر گمانه‌زنی ها، این گوشی هوشمند به نمایشگری 5.5 اینچی مجهز خواهد شد که از وضوح الترا اچ‌دی برای تجربه ای بهتر از واقعیت مجازی پشتیبانی می کند.

به گزارش ایران جیب به نقل از عصرایران، سامسونگ طی ماه گذشته یک نمایشگر 5.5 اینچی الترا اچ‌دی را معرفی کرد که از وضوح 3840 در 2160 پیکسل پشتیبانی می کند و تراکم پیکسل 806 ppi را ارائه می کند. غول فناوری کره جنوبی احتمالا تولید این نمایشگر را برای استفاده در گوشی هوشمند گلکسی S8 که سال آینده عرضه خواهد شد را در دستور کار خود قرار داده است.

سامسونگ به واسطه افزایش وضوح نمایشگر در گوشی های هوشمند پرچمدار خود مشهور است. گلکسی S3 با یک نمایشگر اچ‌دی روانه بازار شد، در شرایطی که گلکسی S4 و گلکسی S5 به نمایشگرهای فول اچ‌دی مجهز بودند. در ادامه این روند افزایشی، گلکسی S6 و گلکسی S7 با نمایشگرهای کواد اچ‌دی معرفی شدند. بر همین اساس پیش بینی استفاده از نمایشگری با وضوح 4K UHD در گلکسی S8 چندان عجیب به نظر نمی رسد.

افزایش وضوح نمایشگر به سامسونگ گلکسی S8 اجازه می دهد تا تجربه ای بهتر از واقعیت مجازی را برای کاربران خلق کند. همچنین انتظار می رود این گوشی هوشمند به درگاه USB Type-C مجهز شود. بنابر گمانه‌زنی ها، سامسونگ در حال کار روی پروژه هدست واقعیت مجازی گیر VR 2 نیز است که از درگاه USB Type-C پشتیبانی می کند.

انتظار می رود سامسونگ در فصل نخست 2017 گوشی هوشمند گلکسی S8 را معرفی کند. احتمالا این اتفاق طی یک رویداد رونمایی که انتظار می رود در کنگره جهانی موبایل 2017 باشد، صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است، سونی اکسپریا Z5 پریمیوم نخستین گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر 4K UHD محسوب می شود. با این وجود، نمایشگر این محصول در حالت عادی وضوح فول اچ‌دی را ارائه می کند و تنها محتوای مدیا را در حالت 4K به نمایش می گذارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها