کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ورود BMW سری 7 به ایران مژده به لوکس سواران است - فیلم


کد خبر : ۳۲۱۳۵سه شنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳:۴۷۷۲۷۹ بازدید

شاید تنها خودروی صفر کیلومتر لوکس در ایران را بتوان همین محصول جدید بی ام و 730 تلقی کرد.
ورود BMW سری 7 به ایران مژده به لوکس سواران است - فیلمورود BMW سری 7 به ایران مژده به لوکس سواران است - فیلم

خودرویی که اگرچه موتوری پر قدرت در سینه ندارد اما حرف های زیادی برای گفتن آن هم در زمینه امکانات ایمنی و به خصوص رفاهی دارد.

این خودرو در بازارهای جهانی با موتورهای متنوعی به بازار عرضه می شود اما به دلیل محدویت های واردات برای حجم موتور این خودرو با موتور 2.0 لیتری اما با توان 258 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور روانه بازار ایران شده است.

خودرویی 1800 کیلویی که اتاقی بزرگ داشته و در ردیف مرسدس بنز S کلاس قرار میگیرد و همه چیز را برای لذت بردن از یک سواری دلپذیر مهیا می‌کند.

این دست خودروها بیشتر برای افرادی مناسب است که علاقه دارند بر روی صندلی عقب بنشینند و از امکانات رفاهی داخل ماشین لذت برده و از هیاهوی خیابان ها نیز دور باشند. سری 7 در خود همه چیز را جای داده هر آنچه که یک سرنشین از یک خودروی لوکس می خواهد از نورپردازی بی نظیر با طیف رنگی مختلف تا صندلی هایی همانند یک مبلغ راحت با ماساژور و میز ناهار خوری و ...

اما در این میان راننده نیز از راندن این خودرو لذت های فراوانی می برد سری هفت یکی از لوکس‌ترین کابین‌های جهان را برای رانندگی در اختیار راننده قرار داده است. این خودرو در ایران با تیپ های مختلفی عرضه می‌شود که از 689 تا 760 میلیون تومان قیمت دارد.

ب.ام.و 730 در همین بدو ورد به بازار توانسته با فروش خوبی همراه باشد به طوریکه از 150دستگاه خودروی وارده شده تا کنون بالای 100 دستگاه از این خودرو به فروش رسیده است. با توجه به اینکه سری هفت تنها خودرویی است که در کلاس خودروهای لوکس وارد بازار ایران می شود انتظار می‌رود که بتواند در بازار به موفقیت زیادی برسد و از این پس شاهد تعداد بیشتری از این خودرو در خیابان ها باشیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها