کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گرانترین خودرو پلاک ملی در کشور


کد خبر : ۳۲۱۰۱دوشنبه، ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸:۴۷۱۰۸۱۲ بازدید

در بین خودروهای وارداتی؛ برخی برند‌ها چه در داخل کشور و چه در سایر کشور جزو برند‌های لوکس حساب می‌شوند و قیمت آن‌ها خاص است.
گرانترین خودرو پلاک ملی در کشورگرانترین خودرو پلاک ملی در کشور

در بین خودروهای وارداتی؛ برخی برند‌ها چه در داخل کشور و چه در سایر کشور جزو برند‌های لوکس حساب می‌شوند و قیمت آن‌ها خاص است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از ایلنا؛ باتوجه به عوارض بالا برای خودروهای وارداتی گهگاه این خودرو‌ها اعم از هامر، فورد موستانگ یا رولز رویس به صورت پلاک موقت وارد کشور می‌شوند.  یکی از خودروهایی که صاحب آن حاضر شده همه عوارض قانونی را پرداخت کند و پلاک ملی برای آن بگیرید فراری۴۵۸ ایتالیا است.

این خودروی اسپورت ایتالیایی به یک موتور 5.4 لیتری هشت سیلندر V شکل مجهز شده که قادر به تولید ۵۶۲ اسب بخار قدرت است. با شتاب ۳ ثانیه‌ای می‌توان لقب پرشتاب‌ترین خودروی خیابانی کشور را به این فراری اعطا کرد، در صورت فراهم بودن مسیر مستقیم نیز ۴۵۸ ایتالیا تا ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت سرعت خواهد گرفت که از این بابت نیز سرآمد است.

فراری ۴۵۸ ایتالیا هم اکنون با قیمت حدود 5.8 میلیارد تومان گران‌ترین خودروی پلاک ملی موجود در کشور است. این درحالیست که در بازارهای بین المللی خریداران این خودرو باید رقمی در حدود ۲۵۰ هزار دلار پرداخت کنند. مالک این خودرو در سال های قبل آن را با استفاده از مجوز خاص قهرمانان ورزشی وارد و پلاک کرد و در ابتدا قیمت نجومی بالای 8 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها