کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی


کد خبر : ۳۱۴۵۶سه شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲:۱۵۱۰۵۳ بازدید

با افزایش تعداد سایت های خبری و همچنین تفاوت رویکرد خبرگزاری ها در نشر اخبار مختلف ، استفاده از موتور جستجوگر خبر 24 ، بهترین راه برای رسد همه تیتر های داغ خبری در زمینه های متفاوت است .

خبر 24

با افزایش تعداد سایت های خبری و همچنین تفاوت رویکرد خبرگزاری ها در نشر اخبار مختلف ، استفاده از موتور جستجوگر خبر 24 ، بهترین راه برای رسد همه تیتر های داغ خبری در زمینه های متفاوت است .

در عصر ارتباطات امروز رسانه های بسیاری وجود دارد که ما را از آخرین اتفاقات سراسر ایران و جهان آگاه میسازد .شبکه های تلویزیونی و رادیویی و روزنامه ها جزو رسانه های سنتی هستند که قادر به پوشش لحظه ای اخبار نیستند اما سایت های خبری امروز بصورت آنلاین آخرین رویداد های تمام جهان را پوشش میدهند . همچنین شبکه های اجتماعی رسانه های مدرنی هستند که اتفاقات و اخبار در آنها بصورت خودجوش توسط خود مردم منتشر میگردد .

اما اکنون دیگر نکته مهم امکان دریافت اطلاعات و اخبار بصورت آنلاین نیست زیرا این به یک موضوع بدیهی تبدیل شده است و حالا موارد دیگری اهمیت پیدا کرده است مانند ؛ امکان دریافت اخبار معتبر ، امکان دریافت خبر از رسانه هایی با دیدگاه های سیاسی متفاوت و البته امکان دریافت اخبار در زمینه های متنوع . به عنوان نمونه برخی از سایت های خبری ، اخبار را با رویکرد سیاسی دلخواه خود منتشر میکنند درصورتی که ما بدنبال اصل خبر هستیم ! یا اینکه ما تنها بدنبال رسد اخبار سیاسی و حوادث نیستیم و سایر اخبار در زمینه های ورزشی ، تکنولوژی ، پزشکی و اجتماعی نیز برای ما مهم است .

بنابراین امروزه سایت های موتور جستجوی خبر اهمیت بالایی پیدا کرده اند و مردم میتوانند در این سایت ها تنوع بسیار بالایی از انواع خبر که توسط خبرگزاری های مختلف منتشر شده دنبال کنند .

موتور جستجوگر خبر 24

سایت خبر24 ( khabare24.com ) به عنوان سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی توانسته بصورت آنلاین و لحظه به لحظه آخرین اخبار را در زمینه های متنوعی از خبرگزاری های معتبر جستجو کند و به ما امکان رسد مهمترین و داغ ترین اخبار ایران و جهان را بدهد .

هدف جستجوگر خبر24 جمع آوری آخرین اخبار از وب سایت های متنوع خبری و ارائه آن به بازدیدکنندگان به صورت یکجا و فارغ از هرگونه جهت گیری معمول سیاسی به منظور آسان سازی دسترسی آنها به اخبار و همچنین صرفه جویی در وقت آنها است. کاربران قادر خواهند بود به آخرین دیدگاه های جناح های مختلف سیاسی، آخرین رویدادهای بین المللی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ... دسترسی داشته و از آنچه در پیرامون آنها اتفاق می افتد مطلع باشند. 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها