کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پرتقال شمال 600 تومان شد


کد خبر : ۳۱۳۴۶یکشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳:۴۷۱۹۱۸ بازدید

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار گفت: هر کیلوگرم پرتقال شمال کشور در میادین مرکزی میوه و تره تهران 600 تومان و حداکثر 1500 تومان با توجه به ...

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار گفت: هر کیلوگرم پرتقال شمال کشور در میادین مرکزی میوه و تره تهران 600 تومان و حداکثر 1500 تومان با توجه به کیفیت آن به فروش می‌رسد.

حسین مهاجران اظهار کرد: بازار از مرکبات اشباع‌شده و باغدارن بهتر است که از توزیع این محصول برای جلوگیری از زیان خودداری کنند.

وی افزود: دلال‌ها برای خرید این محصول اقدام نمی‌کنند و خود باغداران محصول خود را به میادین میوه می‌آورند و به قیمت 500 تومان تا هزار و 500 تومان به فروش می‌رسانند.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار ادامه داد: پرتقال‌های شمال کشور که اصطلاحاً برفی هستند، کیلویی 600 تومان تا هزار و 500 تومان به فروش می رسند، اما باید توجه داشت یخ‌زده نیستند اما ممکن است در هر کیلوگرم از این محصول تعدادی از آنها تلخ باشند.

وی تصریح کرد: پرتقال کوهستان جنوب کشور نیز 5 تا  6 هزار تومان و پرتقال رسمی جنوب نیز 2 هزار تومان تا 3 هزار تومان به فروش می‌رسد.

مهاجران اظهار داشت:  جهاد کشاورزی متولی تنظیم بازار است و خود اقدام به تنظیم بازار می‌کند به همین منظور  به باغداران غرب مازندران توصیه کرده است که مرکبات خود را  برداشت نکنند  تا ماه‌های آینده با کمبود مرکبات روبه‌رو نشویم و کشاورزان نیز ضرر نکنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار گفت: نارنگی انشو شمال در میدان‌ها میوه و تره بازار، هزار تا 2 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد اما هنوز نارنگی جنوب کشور به بازار نیامده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها