کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دردسر های باتری محصولات اپل همچنان ادامه دارد


کد خبر : ۳۱۳۰۱شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۴۷۱۵۴۳ بازدید

مشکلات ناپایدار بودن شارژ باتری های محصولات اپل ادامه دارد و چند وقتی است که اتمام زودهنگام باتری به مک بوک ها هم سرایت کرده است.

مشکلات ناپایدار بودن شارژ باتری های محصولات اپل ادامه دارد و چند وقتی است که اتمام زودهنگام باتری به مک بوک ها هم سرایت کرده است. در زمان رونمایی از مک بوک 2016 اعلام شده بود که باتری این دستگاه ۱۰ ساعت شارژدهی مداوم دارد. این مقدار با توجه به اینکه اندازه  باتری باعث باریک تر شدن آن می شود، کمتر از نسل قبل به نظر می رسد.

حالا برخی کاربران از عدم دریافت میزان معقول شارژدهی باتری شکایت دارند. با توجه به شکایات مطرح شده در انجمن های پشتیبانی اپل و ردیت، بسیاری از کاربران نمی توانند حتی به ۱۰ ساعت شارژدهی اعلام شده نزدیک شوند و در برخی مدل های مک بوک پرو حتی رسیدن به شش ساعت عمر باتری به مشکلی بزرگ تبدیل شده است.

مک اواس مانند ویندوز 10، میزان شارژ باقی مانده را براساس معیارهای ثابتی تخمین می زند و مهم نیست در شرایط فعلی دستگاه مشغول انجام چه کاری است و با این اوصاف قطعا میزان تخمین زده شده اشتباه است. علاوه بر این، پردازنده های امروزی حالت توان و انرژی دستگاه را نسبت به گذشته تغییر می دهند و همین مسئله باعث می شود میزان تخمین شارژ باقی مانده صحیح نباشد.

البته این نخستین ایراد مک بوک های جدید نیست و قبلا خبر هایی از اختلالات گرافیکی در این محصولات منتشر شده بود. اپل اخیرا اعلام کرده بود مشکل باتری آیفون  6S مختص گوشی هایی است که در سپتامبر و اکتبر ۲۰۱۵ تولید شده اند، اما حالا این شرکت اعلام کرده است آیفون هایی که خارج از این محدوده تولید شده اند نیز ممکن است دارای مشکلی مشابه باشند.

اپل وعده داده که در به روزرسانی جدید این نواقص را برطرف کند و کاربران می توانند با دریافت رایگان این بسته و نصب آن در آیفون یا مک بوک خود، مشکلات باتری و گرافیک را برطرف کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها