کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گوشی‌های فرسوده با گوشی ایرانی تعویض می شوند


کد خبر : ۳۱۲۵سه شنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۳:۰۲۷۸۲۳ بازدید

طرح تعویض گوشی‌های موبایل فرسوده هر برندی با گوشی ایرانی اجرا می شود.

مدیرفروش یک شرکت تولید کننده گوشی و تبلت ایرانی از اجرای طرحی تعویض گوشی‌های موبایل فرسوده هر برندی با گوشی ایرانی خبر داد.

میلاد روشنی با اشاره به طرح تعویض گوشی‌های فرسوده اظهار داشت: گوشی‌های فرسوده هر برندی در صورت روشن نشدن تا سقف ۲۵ هزار تومان و در صورت دیگر تا سقف 30 هزار تومان خریداری می‌شود.

مدیرفروش شرکت ارتباطات ایرانیان اروند تولیدکننده گوشی‌های ایرانی دیمو افزود: طرح جایگزینی این گوشی‌ها از سوی این شرکت از امروز در تمامی بازارهای تلفن همراه کشور اجرا می‌شود و در مقابل این طرح گوشی‌های آبشار 1 و 2 به کاربران تحویل داده می‌شود.

روشنی با اشاره به توضیح طرح تعویض گوشی‌های فرسوده گفت: چنانچه کاربران یک گوشی خراب را به فروشندگان محصولات دیمو تحویل دهند، در صورتی‌که گوشی قابل روشن شدن باشد، 30 هزار تومان و در صورتی‌ که کاملا خراب باشد مبلغ 25 هزار تومان در خرید گوشی دیمو به آنها تخفیف داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در واقع برنامه این شرکت یک طرح جایگزین است که تنها شامل خرید یکی از انواع گوشی‌های تولید این شرکت موسوم به مدل آبشار 1 و ابشار 2 با قیمت 105 هزار تومان می‌شود.گوشی های آبشار 1 و آبشار 2  دارای ویژگیهایی چون دو سیمکارت همزمان فعال، نمایشگر 2.8 اینچی لمسی، بلوتوث و رادیو، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت و دوربین با وضوح بالا هستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها