کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شلیک مرگبار به خاطر فروش دینارهای خارجی


کد خبر : ۳۱۰۳۸دوشنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹:۰۵۶۷۳ بازدید

مرد جوانی که با شلیک گلوله به سرش به کما رفته بود، ساعتی بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و افراد بازداشت شده در ...

مرد جوانی که با شلیک گلوله به سرش به کما رفته بود، ساعتی بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و افراد بازداشت شده در این حادثه مدعی هستند عامل جنایت که فراری است بر سر فروش دینار خارجی مرتکب قتل شده است.

ساعت 12 ظهر شنبه 13 آذر به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد که مرد جوانی در خیابان اشراقی در جریان تیراندازی مجروح شده و به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شده است.اما حدود 12 ساعت بعد از این تیراندازی، مرد جوان که سهراب نام داشت و در کما به سر می‌برد، جان سپرد.به‌دنبال مرگ این مرد جوان سه مرد _ که دو نفر از آنها پدر و پسر هستند و قتل در خانه‌شان رخ داد _  ستگیر شدند.این سه مظنون روز گذشته برای بازجویی به شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران منتقل شدند و یکی از آنان به بازپرس ایلخانی گفت: ما قتلی مرتکب نشده‌ایم، قاتل مرد جوانی به‌نام بابک است که بعد از جنایت متواری شده است.

مردی که با فرزندش دستگیر شده به بازپرس گفت: من و پسرم تعمیرکار ماشین هستیم و چند روز قبل سهراب (مقتول) به سراغم آمد و گفت ماشین بابک (جوان فراری) را قرض گرفته اما تصادف شدیدی با آن کرده است و از ما خواست تا ماشین را تعمیر کنیم. اما چون خسارت زیادی به ماشین وارد شده بود؛ ابتدا به او گفتم باید پولش را پرداخت کنی و چون او پول نداشت، تعمیر ماشین را انجام ندادم.چند روز بعد از این ماجرا بود که بار دیگر سهراب به سراغمان آمد و گفت بابک به او مقداری دینار «معادل 600 هزار تومان» فروخته و به تازگی متوجه شده که دینارها چند برابر گران‌تر از قیمت اصلی‌اش به او فروخته شده است. سهراب از ما خواست تا با بابک قراری بگذاریم و او را راضی کنیم که اضافه مبلغ دریافتی را برگرداند. من هم قبول کردم و روز حادثه از هر دوی آنها خواستم که به‌خانه ما بیایند. حدود ساعت 30:  10 دقیقه بود که سهراب آمد و چند لحظه بعد بابک هم وارد خانه شد. من به دستشویی رفته بودم که ناگهان صدای تیراندازی شنیدم و وقتی به پذیرایی برگشتم دیدم که سهراب روی زمین افتاده است. بابک با دیدن من اسلحه ‌شاه‌کشی را که در دست داشت به طرفم گرفت و گفت اگر حرفی بزنی تو وپسرت را هم خواهم کشت و بعد  از آن  فرار کرد.تحقیقات برای بررسی اظهارات مظنونان بازداشت شده و دستگیری مرد فراری ادامه دارد.

 مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ  نیز جزئیات تیراندازی خونین عصر شنبه  در محله تهران نو را تشریح کرد و درعین حال از شناسایی ضارب این حادثه که از افراد سابقه دار است، خبر داد. پلیس اعلام کرد: ظهر شنبه در پی انتقال فردی 33 ساله به یکی از بیمارستان‌های شرق تهران که از ناحیه سر هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود، مأموران کلانتری 128 تهران نو به بیمارستان مراجعه و تحقیقات خود را در خصوص این حادثه آغاز کردند.

 با توجه به انتقال فرد حادثه دیده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان، مشخصات محل حادثه دریافت و مأموران به منظور تحقیقات بیشتر به محل حادثه اعزام و 3  نفر شامل پدر، پسر و دوست پسرجوان را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

براساس بررسی‌های انجام شده و بنا بر اظهارات دستگیرشدگان و بنا به دلایل نامعلومی میان چند نفر درگیری رخ داده و یکی از حاضران براثر اصابت گلوله از ناحیه سر مجروح شده است. ضارب که از افراد بزهکار و سابقه دار است، پس از وقوع حادثه از محل متواری شده که پلیس در تعقیب اوست.

 یک منبع آگاه در فرمانداری تهران نیز با اشاره به جزئیات حادثه تیراندازی در خیابان اشراقی پایتخت گفت: درگیری بین 3 نفر و بر سر اختلافات مالی منجر به تیراندازی شد که در پی آن گلوله به سر یکی از این افراد برخورد  کرد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها