کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دستگیری عاملان انتشار تصاویر شرارت در تلگرام


کد خبر : ۳۰۹۶۲شنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵:۲۹۸۸۳ بازدید

6 پسر جوان که اقدام به انتشار تصاویر شرارت انگیز و اراذل و اوباش می کردند، در گرگان شناسایی و بازداشت شدند.

6 پسر جوان که اقدام به انتشار تصاویر شرارت انگیز و اراذل و اوباش می کردند، در گرگان شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش میزان،سروان وحید صاحبکاران رئیس پلیس استان گلستان  گفت: در پی رصد فضای مجازی توسط كارشناسان پلیس فتا استان، مشخص شد افرادی در یكی از شبکه‌های مجازی، اقدام به انتشار تصاویر اشرار و اراذل و اوباش مناطق مختلف استان می‌كنند.

وی ادامه داد:با توجه به اینكه این ناهنجاری‌ها سبب  قبح زدایی از عمل شرارت  و ترویج  هنجارشكنی در بین نوجوانان و جوانان می‌شود بلافاصله رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی و بررسی‌های تخصصی مشخص شد این افراد با راه اندازی  كانالی اقدام به  انتشار این اعمال و ناهنجاری‌ها می‌نمایند، كه پس از انجام تحقیقات پلیسی در نهایت متهمان شناسایی و با توجه به پایین بودن سن مدیران کانال مذکور، با هماهنگی دادیار پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان تعداد 6 نفر از آنان به پلیس فتا استان احضار و تحقیقات از آنان صورت پذیرفت.

این مقام انتظامی خاطرنشان كرد: پس از اعتراف متهمان و تكمیل تحقیقات، پرونده جهت اخذ تصمیمات قضائی به دادسرا ارسال و كانال مورد نظر نیز مسدود شد.

مسئول پلیس فتا استان اظهار داشت: خانواده‌ها مراقب فعالیت فرزندانشان در فضای مجازی باشند و بر رفتار آنها نظارت کافی داشته باشند.

وی افزود: پلیس مطابق با قانون جرائم رایانه‌ای و قانون مجازات اسلامی با كسانی كه در فضای مجازی  سبب انتشار و ترویج ناهنجاری های اجتماعی می گردند برخورد خواهد كرد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها