کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

صِرف گوشت الاغ به گردشگران در جاده معروف؛ آری یا نه!


کد خبر : ۳۰۶۹۹شنبه، ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱:۱۹۱۲۱۶ بازدید

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری نسبت به صِرف گوشت الاغ به گردشگران جاده هراز توضیحاتی را ارائه کرد.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری نسبت به صِرف گوشت الاغ به گردشگران جاده هراز توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش تسنیم، ولی تیموری درباره ارائه گوشت نامتعارف (الاغ) و نیز مواد غذایی نامطلوب به گردشگران در واحدهای پذیرایی بین راهی کشور از جمله جاده هراز اظهار داشت: ۵۰ تا ۶۰ درصد واحدهای پذیرایی جاده هراز مجور ندارند، بنابراین رقابت‌های ناسالم نیز بین آنها مطرح است و اخباری از این دست را برای تخریب همدیگر استفاده می‌کنند.
مدیر کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری ادامه داد: برخی‌ها در این محور یک دکه ای زده‌اند و کار می‌کنند و این وظیفه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است که طبق ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺍﻳﻤﻨﻲ ﺭاهﻫﺎ با این واحدها برخورد کند.

تیموری تصریح کرد: در حوزه گردشگری نیز آن واحدهای پذیرایی که پروانه سازمان میراث فرهنگی دارند به طور مرتب تحت نظارت اکیپ‌هایمان در مسیرها هستند و نظارت می‌شوند و حتی به محض مطلع شدن از برخی اخبار درباره ارائه گوشت نامتعارف در فضای مجازی؛ دو گروه و تشکل‌های بین راهی به طور ویژه از واحدهای پذیرایی زیر نظر میراث فرهنگی بازدید به عمل آوردند که مشکلی گزارش نشد.

مدیر کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری در ادامه با اشاره به اینکه به ما اعلام شده است که دیگر مجوز جدید واحدهای پذیرایی ندهیم، عنوان کرد: البته یک استثناء وجود دارد و آن واحدهای پذیرایی بین راهی که از قبل بدون مجوز فعالیت می‌کردند می‌توانند در صورت رعایت شرایط قانونی بیایند و مجوز بگیرند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها