کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های زیر 5 سال در تهران + جدول


کد خبر : ۳۰۶۵۵پنجشنبه، ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳:۰۰۶۲۱۰ بازدید

مشاوران املاک مناطق مختلف شهر تهران معتقدند بخش زیادی از متقاضیانی که برای تبدیل به احسن کردن ملک خود وارد بازار خرید و فروش مسکن ...
قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های زیر 5 سال در تهران + جدولقیمت پیشنهادی آپارتمان‌های زیر 5 سال در تهران + جدول

مشاوران املاک مناطق مختلف شهر تهران معتقدند بخش زیادی از متقاضیانی که برای تبدیل به احسن کردن ملک خود وارد بازار خرید و فروش مسکن می‌شوند تمایل دارند فایلی را انتخاب کنند که عمربنای آن نوساز تا حداکثر پنج سال ساخت باشد.

گزارش رسمی بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن نیز نشان می‌دهد در اغلب ماه‌های سال حجم زیادی از آپارتمان‌های معامله‌شده در بنگاه‌های املاک عمری بین یک تا پنج سال ساخت دارند. طوری که آخرین گزارش رسمی از تحولات بازار مسکن نشان می‌دهد که در مهرماه سال جاری آپارتمان‌های مسکونی تا پنج سال ساخت معامله شده در شهر تهران بیش از 51 درصد از معاملات را به خود اختصاص داده است. این اتفاق در مهرماه دو سال گذشته نیز رخ داده است. بنا برآمار ارائه شده از سوی بانک مرکزی در مهرماه سال‌های 93 و 94 به ترتیب 6 هزار و 950 فقره و 6 هزار و 367 فقره قرارداد معامله خرید و فروش برای آپارتمان‌های نوساز تا پنج سال ساخت ثبت شده است که بیش از 50 درصد معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از دنیای‌اقتصاد، این در حالی است که سهم معاملات مربوط به خرید و فروش آپارتمان‌های با 6 تا 10 سال عمربنا در مهرماه سال جاری فقط 15 درصد از کل معاملات این ماه بوده است. همچنین آپارتمان‌های 11 تا 15 سال سهم 15.9 درصدی، آپارتمان‌های 16 تا 20 سال سهم 7 درصدی و آپارتمان‌های بیش از 20 سال سهم 6.8 درصدی از کل معاملات خرید و فروش مسکن در شهر تهران را طی مهر ماه سال جاری نصیب خود کرده‌اند.

قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های زیر 5 سال در تهران + جدول



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها