کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حمله تروریستی در شهر آدانا در جنوب ترکیه


کد خبر : ۳۰۶۴۴پنجشنبه، ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶:۱۶۵۹۷ بازدید

صبح روز پنج‌شنبه ۲۴ نوامبر (۴ آذر) انفجاری مهیب مقابل ساختمان فرمانداری آدانا در جنوب ترکیه رخ داد. در اثر این انفجار تا کنون ...

حمله تروریستی در شهر آدانا در جنوب ترکیه

صبح روز پنج‌شنبه ۲۴ نوامبر (۴ آذر) انفجاری مهیب مقابل ساختمان فرمانداری آدانا در جنوب ترکیه رخ داد. در اثر این انفجار تا کنون دو نفر کشته و ۱۶ تن دیگر زخمی شده‌اند.

روز پنج‌شنبه ۲۴ نوامبر (۴ آذر) ساعت ۸ و پنج دقیقه صبح به وقت محلی، انفجاری مهیب مقابل ساختمان فرمانداری شهر آدانا واقع در جنوب ترکیه رخ داده است. به گزارش خبرگزاری آنادولو، در اثر این انفجار تا کنون دو نفر کشته و ۱۶ تن دیگر زخمی شده‌اند.

محمود دمیرتاش، فرماندار آدانا، این انفجار را یک حادثه دیگر از موج اخیر خشونت در ترکیه دانسته است. به گفته دمیرتاش، دولت ترکیه در راستای مبارزه با این خشونت‌ها مشغول نبرد با شبه نظامیان کرد و جهادگرایان است.

دمیرتاش این انفجار را "حمله تروریستی" خوانده و گفته بمب کار گذاشته ‌شده در یک خودرو مسبب آن بوده است. او همچنین گفته احتمالا یک زن عامل این حمله تروریستی بوده است.

عمر چلیک، وزیر اتحادیه اروپای ترکیه، در توئیترش این انفجار را "حمله‌ای خبیثانه" توصیف کرده است.

چلیک همچنین نوشته است: «ترورهای کور همچنان مردم ما را هدف گرفته است. ما تا به آخر و به نام انسانیت با این ترورها مقابله می‌کنیم.»

در سال‌های اخیر انفجارهای ترکیه یا از سوی نیروهای تندروی کرد، یا نیروهای چپ یا اسلام‌گرایان تندرو انجام شده است.

ویدیویی که سی‌ان‌ان ترک پخش کرده یک خودروی آتش‌گرفته را نشان می‌دهد که در محل پارک خودروها خارج از ساختمان پارک شده و دود سیاهی از آن به آسمان برخاسته است.
تلویزیون NTV نیز صحنه‌هایی از محل انفجار را نشان می‌دهد که آمبولانس‌ها به طرف محل حادثه در حرکتند و شیشه‌های پنجره‌های ساختمان‌های اطراف شکسته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها