کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بکارگیری مجدد 7000 بازنشسته فرهنگی


کد خبر : ۳۰۶۴۲پنجشنبه، ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲:۴۷۱۶۱۲ بازدید

اسفندیار چهاربند درباره تعداد فرهنگیان بازنشسته در سال جاری گفت: امسال تعداد 46 هزار فرهنگی بازنشسته می‌شوند.

اسفندیار چهاربند درباره تعداد فرهنگیان بازنشسته در سال جاری گفت: امسال تعداد 46 هزار فرهنگی بازنشسته می‌شوند.

وی ادامه داد: احکام ۳۹ هزار نفر از بازنشستگان به تدریج تا بهمن ماه صادر خواهد شد و به دلیل کمبود نیروی انسانی، تعداد ۷۰۰۰ نفر ادامه خدمت خواهند داد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از مهر، رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش درباره ساماندهی نیروی انسانی گفت: به دلیل حذف یک پایه، تعداد ۳۲ هزار نفر از فرهنگیان از دوره متوسطه به دوره متوسطه اول و دوم ابتدایی منتقل شدند. همچنین ۴۵ درصد در دوره اول متوسطه طی دو سال گذشته ساماندهی شده‌اند.

وی افزود: استفاده از همکاران دبیر در دوره متوسطه اول و دوم ابتدایی به صورت خوشه‌ای است؛ یعنی دبیر ریاضی ۲۰ ساعت درس ریاضی باید بدهد و در هر دوره‌ای که به کار گرفته می‌شود باید دارای بازآموزی و آمادگی را در تابستان طی کرده باشد.

چهاربند یادآور شد: به دلیل بازنشستگی فرهنگیان و نقل و انتقالات، تعدادی از دبیرانی که به دوره ابتدایی منتقل شده بودند، مجدداً در دوره متوسطه به کار گرفته شدند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: این موضوع کمک کرد تا بخشی از عدم تعادلی که به دلیل حذف یک پایه به وجود آمده بود، معتدل شود و این برنامه باید تا دو سال آینده ادامه یابد.

وی همچنین درباره جذب ۱۰ هزار نیرو طی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش ۱۰ هزار نیروی انسانی جذب خواهد کرد که این افراد باید پس از موفقیت در آزمون استخدامی، گزینش و مصاحبه دوره یکساله مهارت‌های معلمی را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و پس از موفقیت در آزمون اصلح این دوره‌ها، جذب وزارت آموزش و پرورش خواهند شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها