کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ پیشنهادی رهن و اجاره آپارتمان مسکونی در تهران + جدول


کد خبر : ۳۰۵۷۸چهارشنبه، ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳:۴۷۲۶۹۶ بازدید

طی یک ماه گذشته بخش وسیعی از بازار رهن و اجاره به اشغال آپارتمان‌های بزرگ متراژ در آمده است و گفته می‌شود 70 درصد فایل‌های عرضه شده در ...

طی یک ماه گذشته بخش وسیعی از بازار رهن و اجاره به اشغال آپارتمان‌های بزرگ متراژ در آمده است و گفته می‌شود 70 درصد فایل‌های عرضه شده در بازار، بیش از 90‌ مترمربع مساحت دارند.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از دنیای‌اقتصاد، با اتمام فصل طلایی نقل و انتقالات ملکی، هنوز بخشی از فایل‌های اجاره‌ای در بازار باقی مانده بود و بخشی از مستاجران ملک مطلوب خود را نیافته بودند. از این رو در طول مهرماه موجران آپارتمان‌های باقی‌مانده را در بازار عرضه کردند و این گروه از واحدهای مسکونی نیز به اجاره رفت.

اما بررسی موتورهای جست‌وجوی معتبر ملکی نشان می‌دهد در آبان‌، عمده آپارتمان‌های عرضه شده در بازار رهن و اجاره بزرگ متراژ بوده است. طبعا قیمت این واحدها به واسطه مساحت بیشتر، بالاتر است و در نتیجه کسانی که توان مالی بیشتری برای پرداخت اجاره بهای پیشنهادی چند میلیونی این آپارتمان‌ها دارند، مشتری آنها هستند. از طرفی اقبال به واحدهای بزرگ‌متراژ در تمام مناطق شهر به یک اندازه نیست؛ بنابراین آپارتمان‌های بزرگ متراژ در مناطق نسبتا گرانتر تهران که ساکنان آنها در طبقه درآمدی بالاتری قراردارند بیشتر وجود دارد. به این ترتیب ارزیابی فایل‌های کنونی در بازار املاک استیجاری نشان دهنده انبوه واحدهای بزرگ متراژی است که در مناطق عمدتا شمالی و غربی تهران عرضه شده است.

در عین حال به اذعان مشاوران املاک در مناطقی نظیر چهار،‌ پنج و 12 که سهم آپارتمان‌های کوچک‌متراژ و میان‌متراژ از بازار، عموما بیشتر است نیز، طی آبان‌ماه واحدهایی که به‌طور نسبی مساحت بیشتری دارند در بازار اجاره عرضه شده است. این به آن معنا است که به‌طور کلی بازار واحدهای بزرگ‌متراژ در فصل گذشته گرمای چندانی نداشته و از این رو هنوز بسیاری از موجران این املاک در جست‌وجوی مستاجر هستند.

نرخ پیشنهادی رهن و اجاره آپارتمان مسکونی در تهران + جدول



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها