کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش 3000 تومانی قیمت برنج ایرانی


کد خبر : ۳۰۵۴۲سه شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳:۴۷۳۰۵۷ بازدید

قیمت برنج ایرانی از زمان پایان تولید یعنی حدود سه - چهار ماه پیش به صورت پلکانی به میزان دو - سه هزار تومان ...

رییس اتحادیه سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران ضمن رد کاهش میزان عرضه شیر در واحدهای صنفی به دلیل افزایش آلودگی هوا گفت: عرضه شیر به میزان کافی در واحدهای صنفی وجود دارد. تنها ممکن است به دلیل افزایش میزان تقاضا در برخی مناطق این احساس به وجود آمده باشد.

سعید درخشانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که قیمت برنج ایرانی از زمان پایان تولید یعنی حدود سه - چهار ماه پیش به صورت پلکانی به میزان دو - سه هزار تومان افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: در حال حاضر برنج درجه یک حدود ۱۳ هزار تومان به فروش می‌رسد و برنج‌های باکیفیت قیمت پایین‌تری دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر با افزایش یکباره ۱۰ درصدی قیمت یکی از برندهای دوغ مواجه هستیم و قیمت این محصول از ۳۰۰۰ تومان به ۳۳۰۰ تومان افزایش یافته که علت آن مشخص نیست، چراکه در سایر مواد لبنی افزایش قیمتی نداشته‌ایم.

رییس اتحادیه سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران همچنین در پاسخ به این‌که وضعیت توزیع شیر با توجه به افزایش آلودگی هوای تهران چگونه است؟ گفت: با وجود آنکه آلودگی هوا در شهر تهران طی دو هفته اخیر به شدت افزایش یافته است در توزیع شیر مشکل و کمبودی نداریم.

درخشانی ادامه داد: کمبود شیر در واحدهای صنفی همزمان با افزایش میزان آلودگی صحت ندارد و در اغلب این واحدها شیر توزیعی به میزان کافی به مردم عرضه شده است.

وی با اشاره به این‌که شاید در برخی مناطق تهران میزان خرید شیر افزایش یافته است، عنوان کرد: شاید به دلیل افزایش میزان مصرف شیر در برخی مناطق شهر تهران احساس کمبود در میزان عرضه به وجود آمده است اما به طور کلی تولیدکنندگان یک روز در میان شیر را برای فروش عرضه می‌کنند.

رییس اتحادیه سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران در مورد آخرین وضعیت قیمت مواد لبنی نیز یادآور شد: قیمت‌ها در حال حاضر ثابت است و قیمت شیر و سایر فرآورده‌های لبنی افزایش نیافته است. تنها در مورد یکی از برندهای تولید دوغ با افزایش ۱۰ درصدی روبرو بوده‌ایم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها