کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مترو تهران خرداد ماه 96 به هشتگرد می‌رسد


کد خبر : ۳۰۴۴۰یکشنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲:۳۰۳۲۸ بازدید

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان درمجلس شورای اسلامی گفت که با پیگیری های صورت گرفته، قطار کرج - هشتگرد تا خرداد ماه سال آینده ...

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان درمجلس شورای اسلامی گفت که با پیگیری های صورت گرفته، قطار کرج - هشتگرد تا خرداد ماه سال آینده بر روی ریل قرارمی گیرد و قطار شهری تهران از این طریق به شهر جدید هشتگرد متصل می شود.

محمود بهمنی روز شنبه درگفت وگو با ایرنا، افزود: بودجه مورد نیاز دراین زمینه تخصیص داده شده است. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تحقق این موضوع باعث می شود که بخشی از جمعیت به این استان مهاجرت کنند، باید پیش بینی های لازم صورت گیرد. 

وی اضافه کرد: چنانچه این امکانات فراهم شود شاهد افزایش جمعیت نیز دراین منطقه خواهیم بود. 

بهمنی خاطرنشان کرد: پیش از رشد جمعیت باید زیرساخت های لازم متناسب با نیازهای منطقه را توسعه دهیم و به نوعی ایجاد اشتغال، احداث مدرسه و دانشگاه برای این شهر ضروری است. 

نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان گفت: وقتی مردم حاضر هستند که برای سکونت به این منطقه بیایند، باید سهم آب آنها نیز به شهر جدید هشتگرد اختصاص یابد گرچه با تدبیر دولت و اختصاص آب از سد طالقان بخشی از مشکلات کم آبی این شهر حل شد اما با رشد جمعیت نیاز به آب نیز افزایش می یابد. 

بهمنی افزود: یکی ازاهداف دولت جمهوری اسلامی تمرکززدایی از مرکز و خروج از تهران است که باید برای اجرای این هدف حداقل امکانات را فراهم کنیم تا مردم انگیزه مهاجرت معکوس را داشته باشند. 

این نماینده مجلس گفت: امکانات در ساوجبلاغ محدود است، حتی کرج نیز با زیرساخت های محدود مواجه است و به نوعی استان البرز برغم اینکه 40 کیلومتر با تهران فاصله دارد، ازلحاظ محرومیت گویا 800 کیلومتر فاصله دارد. 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها