کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حقوق تا 1 میلیون تومان از مالیات معاف می‌شود


کد خبر : ۳۰۳۴سه شنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۲:۴۳۳۴۹۶ بازدید

کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی عصر دیروز تصویب کرد: حقوق ماهانه تا یک میلیون تومان در سال آینده از پرداخت مالیات معاف شود.

اسماعیل جلیلی عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر دیروز این کمیسیون، گفت: جلسه نوبت عصر کمیسیون تلفیق مجلس با حضور معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور و نمایندگانی از مرکز پژوهش‌های مجلس و دیوان محاسبات برگزار شد.

وی در ادامه به مهم‌ترین مصوبات جلسه عصر دیروز کمیسیون تلفیق اشاره کرد و در این باره اظهار داشت: در این جلسه، بحث واگذاری‌ها و معادن مورد بررسی قرار گرفت که تعدادی از اعضا پیشنهاد دادند که دریافت عوارض از معادن کشور تا سقف 30 درصد افزایش یابد و درآمدهای آن به خزانه دولت واریز شود؛ این پیشنهاد نهایتاً پس از بحث و بررسی، به تصویب کمیسیون تلفیق رسید.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس تصریح کرد: در بخش دیگری از این جلسه به تمامی دستگاه‌ها اجازه داده شد تا اموال غیرمنقول از قبیل زمین و ساختمان را که به آن‌ها نیازی ندارند یا تغییر کاربری دهند و یا آن‌ها را بفروشند و منابعش را صرف توسعه همان شهر کنند.جلیلی به بررسی پیشنهادات معافیت‌های مالیاتی در جلسه دیروز کمیسیون تلفیق اشاره کرد و گفت: در این جلسه، کمیسیون تصویب کرد که آن دسته از کارکنان دولت که تا سقف 12 میلیون تومان در سال حقوق دریافت می‌کنند، از مالیات معاف شوند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها